- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę doładować konta online
Witam, nie mogę doładować konta online, mam nr zaczynający się 690xxxxxx wyskakują komunikaty stwierdzające, że wybieram nieprawidłową sieć. Wcześniej dało się bezproblemowo doładować.
przykładowe komunikaty na różnych stronach:
1) "Nie można doładować podanego numeru. Sprawdź, czy numer telefonu i operator został podany poprawnie"
2) "Nie udało się zweryfikować numeru telefonu. Spróbuj ponownie później."
3) "Niepoprawny numer, zasilenie konta nie zostanie zrealizowane."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę doładować konta online
Numer nie stracił ważności?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę doładować konta online
raczej nie, ważność konta niedawno przedłużona na rok, pozatym mogę dzwonić na ten nr z innego telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę doładować konta online
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę doładować konta online
Możesz skonsultować się z czatem na przykład.
Jeśli możesz dzwonić na ten numer, podejrzewam ,że to chwilowy problem 🙂 Odczekaj chwilę, i spróbuj ponownie później 🙂
Zadzwoń jeszcze tylko na *500 z tamtego numeru (poł. bezpłatne) i wybierz opcje sprawdzenia stanu i ważności konta. Jeśli nie uda Ci się polączyć, albo komunikat nie będzie mówić, że możesz odbierać połączenia jeszcze przez X dni, to skontaktuj się z Biurem Obsługi - polecam czat, szybko latwo i przyjemnie 🙂