Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę doładować konta online


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Nie mogę doładować konta online

Witam, nie mogę doładować konta online,  mam nr zaczynający się 690xxxxxx wyskakują komunikaty stwierdzające, że wybieram nieprawidłową sieć. Wcześniej dało się bezproblemowo doładować.

 

przykładowe komunikaty na różnych stronach:

1) "Nie można doładować podanego numeru. Sprawdź, czy numer telefonu i operator został podany poprawnie"

2) "Nie udało się zweryfikować numeru telefonu. Spróbuj ponownie później."

3) "Niepoprawny numer, zasilenie konta nie zostanie zrealizowane."

 

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Nie mogę doładować konta online

Skontaktuj się z BOK pod nr 510100100 lub przez Mój Orange.
Numer nie stracił ważności?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Nie mogę doładować konta online

raczej nie, ważność konta niedawno przedłużona na rok, pozatym mogę dzwonić na ten nr z innego telefonu


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Nie mogę doładować konta online

To zostaje kontakt z BOK.

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Nie mogę doładować konta online

Możesz skonsultować się z czatem na przykład.

Jeśli możesz dzwonić na ten numer, podejrzewam ,że to chwilowy problem 🙂 Odczekaj chwilę, i spróbuj ponownie później 🙂

 

Zadzwoń jeszcze tylko na *500 z tamtego numeru (poł. bezpłatne) i wybierz opcje sprawdzenia stanu i ważności konta. Jeśli nie uda Ci się polączyć, albo komunikat nie będzie mówić, że możesz odbierać połączenia jeszcze przez X dni, to skontaktuj się z Biurem Obsługi - polecam czat, szybko latwo i przyjemnie 🙂