- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy jest gdzieś jasno opisana kaskada schodzenia środków, czy trzeba czytać wszystkie regulaminy?
Czy doładowania "bez limitu" schodzą po bonusach, np. za zgody marketingowe, za przeniesienie numeru, zalogowanie do konta, płatność online, tych promocyjnych np. ostatniej szkolnej?
Czy to znaczy, że jak się nazbiera kilkaset GB z bonusów i nie wykorzysta ich w ciągu miesiąca, to te płatne z "bez limitu" przepadną?
Czy jest też kolejność schodzenia środków z poszczególnych ofert, np. 4800GB, 5400GB, itd?
Czy jest jakiś sposób na przedłużenie ważności GB z "bez limitów" inny niż opłacanie kolejnych miesięcy za 35 zł czy więcej miesięcznie? Niektórzy piszą o darmowych NL (nie wiem w jakim regulaminie są takie) czy za 1 zł. Czy ktoś może mi wytłumaczyć na jak długo one przedłużą GB (bez zwracania uwagi na rozmowy)? Jak często trzeba ich używać, żeby nie obawiać się o to, że przepadną zgromadzone GB, ale móc je zużywać powiedzmy w 1-2GB dziennie? Załóżmy, że kupuję starter 7800GB i otrzymuję pierwsze 650 GB. Mi by to starczyło w telefonie na co najmniej pół roku. Czy da się z nich korzystać dłużej niż 31 dni, doładowując, ale jakąś małą kwotą?
Odnoszę wrażenie, że obecnie bardziej się opłaca (i to dotyczy też innych operatorów) kupować startery co miesiąc, nawet jeśli ktoś z jakieś promocji zużyje 30-60GB z oferowanych 400-600GB ważnych tylko 31dni w cenie startera.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Semeru GB z promocji za przeniesienie, GB za zgody marketingowe, 100 GB za rejestrację w aplikacji Mój Orange oraz GB z doładowań, to ta sama przegródka i te GB zejdą pierwsze. GB z NL oraz z promocji 7800, to kolejna przegródka, one są w do użycia jako drugie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
@Semeru z tym zawsze jest problem. W pierwszej kolejności są pobierane GB z doładowań. Tu też są często GB z promocji. Potem GB z pakietów NL. Następnie, jeśli nie masz blokady, to płatność za zużyte GB pobierane z konta głównego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
@Semeru zawsze warto zweryfikować regulamin konkretnie Twojego planu. Generalnie to wygląda tak:
Pakiety nolimit z G
Pakiety internetowe w wersji jednorazowej
Pakiety internetowe w wersji cyklicznej
Inne usługi internetowe (np. bonus za doładowanie w Orange Free na kartę)
Środki do wykorzystania na transfer danych w ramach Konta Promocyjnego
Środki pochodzące z doładowań k
onta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
W pierwszej kolejności są pobierane GB z doładowań. Tu też są często GB z promocji. Potem GB z pakietów NL.
oraz:
Pakiety nolimit z G
Inne usługi internetowe (np. bonus za doładowanie w Orange Free na kartę)
To tak jakby sobie przeczy.
Ale na przykładzie, załóżmy, że mam taryfę Free na Kartę i GB za przeniesienie numeru, doładowanie i zgody. Chcę skorzystać z promocji „Bez limitu za 0 zł +
7800 GB ekstra przez rok” w Orange na kartę.
To czy pierwsze zejdą GB za przeniesienie czy z tej promocji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
@Semerunapisał(-a)W pierwszej kolejności są pobierane GB z doładowań. Tu też są często GB z promocji. Potem GB z pakietów NL.
oraz:
Pakiety nolimit z G
Inne usługi internetowe (np. bonus za doładowanie w Orange Free na kartę)To tak jakby sobie przeczy.
Ale na przykładzie, załóżmy, że mam taryfę Free na Kartę i GB za przeniesienie numeru, doładowanie i zgody. Chcę skorzystać z promocji „Bez limitu za 0 zł +
7800 GB ekstra przez rok” w Orange na kartę.To czy pierwsze zejdą GB za przeniesienie czy z tej promocji?
ZAWSZE i do teraz schodzą jako PIERWSZE GB z pakietu promocyjnego za doładowania, gdzie wpadają te za przeniesienie numeru, 100GB za pierwsze logowanie do MO oraz zgody marketingowe!...
Tyle razy było o tym pisane... ech...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Semeru GB z promocji za przeniesienie, GB za zgody marketingowe, 100 GB za rejestrację w aplikacji Mój Orange oraz GB z doładowań, to ta sama przegródka i te GB zejdą pierwsze. GB z NL oraz z promocji 7800, to kolejna przegródka, one są w do użycia jako drugie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
Witam wszystkich .
Jeżeli GB w orange free za doładowanie konta zawsze schodzą w pierwszej kolejności , to kiedy wykorzysta się GB z innych kupionych usług , pakietów ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
@jan1 jak się skończą GB z doładowań. Jeżeli nie ma promocji na GB które wędrują do puli GB z doładowań, to w miarę szybko udaje się wykorzystać. Potem następne GB z innej puli będą używane. Ostatnio tyle jest promocji, że faktycznie spora część GB przepadnie. Obecnie przestałem już pilnować, bo jest ich taka ilość, że nie sposób wykorzystać. Przeprowadziłem próbę i na siłę dam radę pobrać 1 TB na miesiąc, ale muszą całą dobę działać dwa tablety z usługą telewizyjną. W przypadku słuchania radia internetowego to jest około 40 GB na miesiąc i to radio musi grać całą dobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kolejność schodzenia GB
Z całym szacunkiem , ale przy każdym nastepnym doładowaniu konta gł. pula zgromadzonych GB zsumuje i powiększa się , ( to napewno tak szybko się nie skończy) i jak sam piszesz to te GB schodzą w pierwszej
kolejności , to gdzie jest sens i logika kupowania czegoś , za określoną kwotę , oferowanego w teori regulaminu , a już w praktyce nie do wykorzystania. Moim zdaniem taka transakcja jest niekompletna , czyli jest to niezgodność towaru z oferowaną i kupioną usługą , a cena jest niezmiennie taka sama , jak przy usłudze pełnowartościowej . Na to samo pytanie na infolini Orange , nikt z obsługujących nie umiał odpowiedzieć .
Pozdrawiam .