- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
o co chodzi z kodem *100*# ma niby być interaktywny do zarządzania kontem tymczasem ja dostałem tylko komunikat żeby zadzwonić pod *500 lub skorzystać z aplikacji MO... żart? pod *500 też niczego nie można zrobić tylko posłuchać jakiegoś maxa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
@fajera , ja wyszukałem takie info
https://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_services?category=PREPAID_GO_SERVICES
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
co pisze na temat tego kodu Orange to dla mnie jakiś żart ja napisałem w pierwszym poście co mi się wyświetla (Motorola g6 plus) skoro nie możesz tego sprawdzić na swoim telefonie to trudno...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
@fajera co ci pokazuje *124*# 😉
U mnie Moto G50 5G stan konta i ważność środków na koncie, więcej ten kod nie pokaże.
Do zarządzania jest aplikacja Mój Orange.
Jak ci kody nie działają, to problem z kontem Mój Orange, zgłoszenie zrobić 😉
*500 jest za darmo, tam też można zarządzać kontem, Max nie przeszkadza 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
co Ci pokazuje*100*#
na tym o który pytasz pokazuje to sam co tobie
napisz co niby trzeba zrobić żeby max zrobił cokolwiek na koncie innego niż podanie stanu i środków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
@fajeranapisał(-a)co Ci pokazuje*100*#
na tym o który pytasz pokazuje to sam co tobie
napisz co niby trzeba zrobić żeby max zrobił cokolwiek na koncie innego niż podanie stanu i środków
Trzeba MAXa przekonać, żeby połączył Cię z człowiekiem. Wykaż inwencję, nie jest tak trudno to zrobić. Taniej jest jednak przez czat a jeszcze prościej przez portal MO. W ostateczności apka MO, ale to raczej dla desperatów.
PS. U mnie, we Flex w odpowiedzi na ten kod dostaję komunikat, że w tej taryfie nie mam dostępu do takiej funkcjonalności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
pytałem o konkretny kod*100*#
który w Orange jest określony jako interaktywna obsługa konta... nie pytam o inne sposoby obsługi konta
mam taryfę free z usługą bez limitu mam konto z awarią czyli brakiem dostępu stąd moje pytanie o ten kod, *500 to inna bajka która też nie działa bo konto nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
Jak konto Mój Orange masz z błędami, to zgłaszaj, mając usługę bez limitu, co chcesz sprawdzać 🤔
Zgłaszaj usterkę Mój Orange poprzez czat,
Tu masz *100*#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod interaktywny
poprzez *500 max nie łączy z doradcą, NIESTETY, twoja sugestia odnosi się do przeszłości kiedy być może to tak działo
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »