08-11-2022
13:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-11-2022
13:44
Środki z konta zostały pobrane a usługa cykliczna nie została odnowiona
Mam problem, doładowałam konto aby odnowić comiesięczny pakiet, środki zostały pobrane lecz usługa nie została odnowiona. Co mogę z tym zrobić?
3 ODPOW. 3
08-11-2022
13:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-11-2022
13:49
Środki z konta zostały pobrane a usługa cykliczna nie została odnowiona
Zgłoś poprzez czat Orange czy BOK 😉
Naprawią to od ręki 😉
08-11-2022
14:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-11-2022
14:21
Środki z konta zostały pobrane a usługa cykliczna nie została odnowiona
@Miszuuu17 jeżeli doładowanie konta było po terminie odnowienia usługi, to czasami trzeba odczekać kila godzin, a usługa zostanie odnowiona. Jeśli nie chcesz czekać, to zgłoszenie trzeba zrobić na infolinii, czacie. Konsultant powinien aktywować usługę w trakcie trwania rozmowy.
08-11-2022
14:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-11-2022
14:33
Środki z konta zostały pobrane a usługa cykliczna nie została odnowiona
Pytanie czy środki poszły na odnowienie czy zostały "pożarte" przez transmisję danych bo nie było już pakietu internetowego. To wszystko wyjaśnisz w BOK.