- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam niech mi ktos doradzi co robic w mojej beznadziejnej sytuacji. Potrzebuje kod PUK, jestem za granica nie mam jak zadzwonic na obsluge klienta:( da sie to zalatwic jakos online?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z tagów wynika, że posiadasz ofertę na kartę. W ofercie na kartę, nie ma kodu abonenckiego.
Czy Twój numer był kiedyś w ofercie abonamentowej, szczególnie firmowej, albo jest/był zarejestrowany na firmę? Albo masz może inny numer firmowy?
Od poniedziałku do piątku od 7 do 21:30 (teraz już raczej nie zdążysz), PUK i wiele innych spraw załatwisz na czacie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
Możesz napisać na BOK@ORANGE.PL, do Biura Obsługi Klienta z prośbą o podanie nr PUK, podaj swoje dane w mailu aby uwiarygodnić iż ty to ty oraz kod abonencki ,lub w aplikacji mój Orange powinien on być.
Pozdrawiam,
Adrian
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
w aplikacji moj orange jesli chce wejsc na swoje dan osobowe i cos zmienic lub m,in zobaczyc swoj kod to wyskakuje informacja > dostep do strony zabezpieczony kodem, kliknij na ponizszy przycisk aby przejsc dalej,klikam i wraz to samo znowu informacja o zabezpieczeniu kodem a nawet nie ma okienka zeby ten kod wpisac.
Adrian skad mam wziasc nr abonencki na odwrocie karty mam jakis 15 cyfrowy kod a pod spodem 4 cyfrowy - to pewnie byl moj pin ale teraz juz nie wazne bo musze miec kod PUK.
Chce wyslac e-mail do BOK z moim nr tel i ze skanem dowodu ale tez potrzebuje nr abonencki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
@slimek16 czasami problem jest w przeglądarce... warto spróbować na innej. Niekiedy "psocą" też skrypty Java ...
Sprawdziłbym też, czy nie chodzi o "kod abonencki" ... masz ustanowiony? Ustanowienie/odzyskanie też przez stronę zarządzania na Mój Orange = po zalogowaniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z tagów wynika, że posiadasz ofertę na kartę. W ofercie na kartę, nie ma kodu abonenckiego.
Czy Twój numer był kiedyś w ofercie abonamentowej, szczególnie firmowej, albo jest/był zarejestrowany na firmę? Albo masz może inny numer firmowy?
Od poniedziałku do piątku od 7 do 21:30 (teraz już raczej nie zdążysz), PUK i wiele innych spraw załatwisz na czacie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
nie byl nigdy w abonamencie i nie rejestrowalem na firme. Jarek pisalem tam jakos godzine temu ale po wyslaniu pytania wyskoczylo okienko ze do 14 dni moze trwac odpowiedz, no zobaczymy. A da sie jakos zobaczyc czy ktos prubowal sie dodzwonic na ten nr lub sms?
dziekuje wam wszystkim ze staracie mi sie pomoc w mojej beznadziejnej sytuacji ale znalazlem dwa wyjscia: machnac reka na ten nr i kupic nowy jak bede w pl (po 7 latach troche ciezko,) albo z niemieckiej karty dzwonic na obsluge klienta ale domyslam sie ze zanim dodzwonie sie do BOK minie 20-30min i predzej mi euro sie na koncie skonczy zanim ktos odbierze:D
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
Jarek napisał(-a):Z tagów wynika, że posiadasz ofertę na kartę. W ofercie na kartę, nie ma kodu abonenckiego.
Czy Twój numer był kiedyś w ofercie abonamentowej, szczególnie firmowej, albo jest/był zarejestrowany na firmę? Albo masz może inny numer firmowy?
Od poniedziałku do piątku od 7 do 21:30 (teraz już raczej nie zdążysz), PUK i wiele innych spraw załatwisz na czacie...
@Jarek, czy numer był kiedyś zarejestrowany... obecny użytkownik może nie wiedzieć, nie zna historii numeru, przecież czasami numery są, po jakimś okresie, włączane do puli numerów przyznawanych nowym klientom... prawda ? Ale aż taka historia nie powinna mieć wpływu na aktualny status numeru w bazie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
ok, zobaczymy co odpisza na email ,tylko kontakt z BOK moze mi pomoc albo najwyzej zadzwonie z niemieckiego numeru moze uda sie dodzwonic,dzieki za odpowiedzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kod PUK
Misiek62 napisał(-a):
Jarek napisał(-a):Z tagów wynika, że posiadasz ofertę na kartę. W ofercie na kartę, nie ma kodu abonenckiego.
Czy Twój numer był kiedyś w ofercie abonamentowej, szczególnie firmowej, albo jest/był zarejestrowany na firmę? Albo masz może inny numer firmowy?
Od poniedziałku do piątku od 7 do 21:30 (teraz już raczej nie zdążysz), PUK i wiele innych spraw załatwisz na czacie...
@Jarek, czy numer był kiedyś zarejestrowany... obecny użytkownik może nie wiedzieć, nie zna historii numeru, przecież czasami numery są, po jakimś okresie, włączane do puli numerów przyznawanych nowym klientom... prawda ? Ale aż taka historia nie powinna mieć wpływu na aktualny status numeru w bazie.
Nie, jeśli numer trafia do puli numerów, to jego historia się już nie liczy.
Wspomniany przez @slimek16 problem zwykle może się zdarzyć po migracji z oferty firmowej (rzadziej abonamentowej) na kartę.
@slimek16, wejdź na czata, nie pisz zgłoszenia 🙂 Pracownicy czata postarają się sprawdzić, i jeśli to możliwe, rozwiązać problem od ręki - przy czym jeżeli powodem jest to, czego się spodziewam, to po usunięciu tego problemu, może on jeszcze jakiś czas występować.
- « Poprzedni
- Następny »