- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Jestem "zielony" w ofertach na kartę. Przez kilkanaście lat zawsze miałem abonament. No i teraz mam problem. Przechodzę do szczegółów.
Od 1-go maja przeszedłem do Orange na kartę. Najpierw skorzystałem z promocji na majówkę. Następnie 7-go maja doładowałem konto za 30 zł. Myślałem, że będę miał full opcję (smsy,mmsy, rozmowy i 10GB internetu). No i niby tak było. Po wejściu w aplikację widnieją dwie kwoty 30 zł na koncie głównym i 10 zł na koncie promocyjnym (skąd się wzięło to 10 zł?).
Minął tydzień i dostałem smsa, że:
"Upłynął czas waznosci uslugi Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB. Usluga zostala wylaczona. Jesli cenisz sobie wygode, wybierz wersje ktora sama sie odnawia co 31 dni. Odpisz START CYKL na ten SMS (30 zl / 31 dni + koszt SMS). Wiecej na orange.pl"
I teraz każda rozmowa lub SMS jest płatna. Raz z konta głównego raz z tego promocyjnego. Myślałem że jak doładuję to to doładowanie będzie ważne 30 dni a nie 7? Czy mógłby ktoś mi to wyjaśnić.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samo doładowanie za 30 zł umożliwia Ci wykonywanie połączeń, SMS-ów i MMS-ów w ramach tych środków przez miesiąc (lub dłużej w przypadku np. włączenia konta ważnego rok). Każda z tych usług bez pakietów jest płatna:
- 32 gr za minutę połączenia
- 20 gr za SMS
- 40 gr za MMS
Środki w okresie ich ważności możesz też zmienić na pakiety, wśród nich polecamy zwłaszcza te dwa:
- Pakiet 200 - 200 minut i 200 SMS-ów do wszystkich sieci za 14 zł na 31 dni
- Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu + pakiet 15 GB za 30 zł na 31 dni
Tak jak wspomniał @Piotrekk85, aby pakiety działały należy je najpierw włączyć. Można to generalnie zrobić kodem USSD, SMS-em (jest to dodatkowo płatne 20 gr), albo przez Mój Orange.