Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Środki na koncie

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 37
  • 0

Środki na koncie

Witam. Jestem "zielony" w ofertach na kartę. Przez kilkanaście lat zawsze miałem abonament. No i teraz mam problem. Przechodzę do szczegółów.

Od 1-go maja przeszedłem do Orange na kartę. Najpierw skorzystałem z promocji na majówkę. Następnie 7-go maja doładowałem konto za 30 zł. Myślałem, że będę miał full opcję (smsy,mmsy, rozmowy i 10GB internetu). No i niby tak było. Po wejściu w aplikację widnieją dwie kwoty 30 zł na koncie głównym i 10 zł na koncie promocyjnym (skąd się wzięło to 10 zł?). 

 

Minął tydzień i dostałem smsa, że:

"Upłynął czas waznosci uslugi Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB. Usluga zostala wylaczona. Jesli cenisz sobie wygode, wybierz wersje ktora sama sie odnawia co 31 dni. Odpisz START CYKL na ten SMS (30 zl / 31 dni + koszt SMS). Wiecej na orange.pl"

 

I teraz każda rozmowa lub SMS jest płatna. Raz z konta głównego raz z tego promocyjnego. Myślałem że jak doładuję to to doładowanie będzie ważne 30 dni a nie 7? Czy mógłby ktoś mi to wyjaśnić.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Środki na koncie

Samo doładowanie za 30 zł umożliwia Ci wykonywanie połączeń, SMS-ów i MMS-ów w ramach tych środków przez miesiąc (lub dłużej w przypadku np. włączenia konta ważnego rok). Każda z tych usług bez pakietów jest płatna:

  • 32 gr za minutę połączenia
  • 20 gr za SMS
  • 40 gr za MMS

Środki w okresie ich ważności możesz też zmienić na pakiety, wśród nich polecamy zwłaszcza te dwa:

Tak jak wspomniał @Piotrekk85, aby pakiety działały należy je najpierw włączyć. Można to generalnie zrobić kodem USSD, SMS-em (jest to dodatkowo płatne 20 gr), albo przez Mój Orange.