- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A więc tak:
Miałem aktywny promocyjny pakiet za 35 (bez limitu 2400GB)
DO pewnego momentu starczał, ale postanowiłem zwiększyć.
A jako, że w usługach miałem aktywny też pakiet za 40 (3600GB)
Więc doładowałem za 40, a w usługach bez limitu wybrałem 40 - zamawiam i płacę.
Z konta zostało pobrane 40 zł. Zatem, powinienem niby otrzymać te 300GB plus jakieś tam bonusy.
No, ale niestety dostałem 100 + coś, co zostało z poprzedniego miesiąca i jakiś bonus za doładowanie.
W sumie może 150 GB.
I wtedy się zorientowałem, że mam włączoną aktywną usługę cykliczną za 35zł. Więc ja wyłączyłem.
I wtedy znikły również te GB przyznane po doładowaniu.
Zostały tylko jakieś promocyjne 10 GB i bonus za doładowanie. Tamte wyparowały.
Pytanie 1. dlaczego pobrało mi 40 zł z konta, skoro miałem aktywną usługę za 35?
I 2. czemu po wyłączeniu usługi cyklicznej za 35 znikły zapłacone, tak czy siak, gigabajty?
___________
* Doprecyzowałem tytuł tematu - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I prawidłowo. Ta promocja GB dotyczy tylko usług cyklicznych. Aktywowanie pakietu NL jednorazowego nie zmienia dotychczas aktywnego NL cyklicznego, dodaje tylko dni ważności oraz kilkadziesiąt GB. Tylko nie wyłączaj aktywnego NL, bo znów stracisz wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki
@PanMarcin 1. Pobrało Ci 40 bo ją wykupiłeś, nieważne, że wcześniej miałeś wykupione 35, to było wcześniej.
2. Usługi się nadpisują. Miałeś wcześniej cykliczny za 35, wykupiłeś za 40. Korzystał byś z tej za 40. Ta za 35 nie odnowiła by się sama bo aktualna była ta za 40. Wyłączając tą za 35 anulowałeś sobie uzbierane GB nie powinieneś tego robić. No limit się powinno nadpisywać, a nie dezaktywować jeśli chcesz z nich korzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki
@PanMarcin zgodnie z Regulaminem
Zlecenie wyłączenia usługi przez Abonenta skutkuje wyłączeniem usługi na numerze Abonenta oraz bezpowrotną utratą pozostałych dni ważności Usługi i zgormadzonych w Usłudze gigabajtów
Co do aktywacji sam napisałeś, że wybrałeś pakiet za 40 zł ?? 🙂
Gdzie pisało o 300GB ? Coś takiego pakietu nie ma.
Napisz jutro na czacie prze Mój Orange, po 9 dogadaj się. Myślę, że pójdą na ręke, może będzie możliwość odzyskania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki
Ale ja wykupiłem usługę za 40 zł jednorazową (bez limitu 50GB 5G pass)
A wyłączyłem cykliczną usługę 35 (bez limitu 25GB 5G pass)
To jest inna usługa.
O ile rozumiem logikę tego, że nie weszła promocja 3600GB (300GB/mc) , by była włączona inna (2400GB)
To nie rozumiem jak wyłączenie jednej usługi powoduje czyszczenie wszystkich
BTW, na czacie pisałem niestety to nie jest coś co konsultant jest w stanie ogarnąć
@Ronnapisał(-a)
Gdzie pisało o 300GB ? Coś takiego pakietu nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki
@PanMarcin regulamin jest taki, że każda ingerencja w usługę no limit (wyłączenie) działa na wszystko co uzbierane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki - zniknęły GB po wyłączeniu usługi cyklicznej za 35 zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki
No, wszystkiego mi nie zabrało, bo zostało jakieś 27GB 😕
BTW, można prosić o wskazanie punktu w regulaminie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki
@PanMarcin jest ważna jeszcze usługa za 35 zł. Wykupiona jest usługa za 40 zł, ale będzie liczona dopiero po skończeniu ważności usługi za 35 zł, dlatego wyświetlana jest aktualna usługa. Po upływie czasu ważności usługi za 35 zł, następna by była ważna usługa za 40 zł. Czasy się sumują, ale przyznawanie GB jest dopiero po cyklicznym odnowieniu usługi. Wyłączając usługę za 35 zł anulowałeś obie razem przyznanymi GB.
Teraz możesz próbować przy pomocy konsultanta odwrócić anulowane usługi. Licz się jednak, że zostały już bezpowrotnie utracone
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki - zniknęły GB po wyłączeniu usługi cyklicznej za 35 zł
Ok to, co do promocji chyba jasne
Ale dalej nie rozumiem, czemu straciłem gigabajty, wyłączając inną usługę.
No, ale ok pewnie jest tam gdzieś małym druczkiem... 😉
Logiki w tym żadnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cuda wianki - zniknęły GB po wyłączeniu usługi cyklicznej za 35 zł
@PanMarcin ponieważ to są usługi w tej samej grupie, różnią się tylko ilością GB. Wyłączenie z tej grupy którejkolwiek aktywnej, dezaktywuje wszystkie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »