Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[archiwum] utrata środków w skarbonce


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

[archiwum] utrata środków w skarbonce

Zdarzył mi się głupi błąd... Wprowadzając kod, który miał mnie poinformować, ile środków mam w skarbonce, coś musiało odwrócić moją uwagę - i zamiast tego, wyłącżyłam sobie skarbonkę! Oczywiście natychmiast ją aktywowałam, jednak zgromadzona suma przepadła. Kontakt mailowy z BOK, z prośbą o przewrócenie środków, nic nie pomógł.

Wielka szkoda, że Orange tak traktuje swoją wieloletnią klientkę...

Pozdrawiam, jpcz

Wstawiam treść maila z odpowiedzią i zaznaczam, że nie jestem "Panem" 😉

Dzień dobry, 

otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące utraty środków zgromadzonych w usłudze „Skarbonka”. 

Sprawdziliśmy Pana konto i informujemy, że w dniu  23.04.2017 zlecił Pan wyłączenie powyższej usługi poprzez krótki kod, co skutkowało utratą zaoszczędzonej kwoty w wysokości 47,59 zł. Następnie w tym samym dniu zlecił Pan ponowne włączenie promocji. 

Pragniemy poinformować, iż zgodnie z regulaminem usługi, wyłączenie Skarbonki jest równoznaczne z utratą wszystkich środków w niej zgromadzonych.

Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia, nie mamy podstaw do uznania Pana roszczeń oraz zwrotu kwoty 47,59 zł.

Zachęcamy aby zapoznać się z warunkami i zasadami  funkcjonowania usługi. Regulamin udostępniony jest m. in. na stronie internetowej www.orange.pl oraz w placówkach obsługujących Klientów Orange.


Pozdrawiamy,
Orange
Natalia …, Doradca ds. Klienta 
8 ODPOW. 8

Poziom 40, Guru *****
  • 31022
  • 26184
  • 1319

utrata środków w skarbonce

Taki jest regulamin. Nie było tu błędu ze strony operatora, więc tryb reklamacyjny też niewiele pomoże.

Poziom 22, Pasjonat
  • 331
  • 404
  • 12

utrata środków w skarbonce


Piotrekk85 napisał(-a):
Taki jest regulamin. Nie było tu błędu ze strony operatora, więc tryb reklamacyjny też niewiele pomoże.

Błędu nie było - był za to ewidentny błąd klienta, który stracił swoje środki przez głupią pomyłkę (co widać choćby po tym, że od razu włączył skarbonkę z powrotem). Czy naprawdę Orange nie mogłoby zwyczajnie, po ludzki pójśc na rękę komuś, kto popełnił prosty błąd?…


Poziom 40, Guru *****
  • 31022
  • 26184
  • 1319

utrata środków w skarbonce

Każda sprawa jest oceniana indywidualnie. Np. tu https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Pakiet-all-inclusive/m-p/28804#M3012 się komuś udało. Jeśli kwota jest mała, to każdy operator ma tryb polubowny. Tu jest dosyć spora (prawie 50zł).

Poza tym trzeba pamiętać, że Skarbonka to nie są pieniądze wydane przez kogoś, tylko usługa dodatkowa; kiedy ją włączamy, akceptujemy zasady.
Anonim

Nie dotyczy

utrata środków w skarbonce

Trochę nie ładnie ze strony Pani która zajmowała się reklamacja że jej nie uznała. Spróbuj złożyć reklamację ponownie przez czat. Polecam supermena @Jarek.

Poziom 40, Guru *****
  • 31022
  • 26184
  • 1319

utrata środków w skarbonce

Ja ex-pracownik stanę w obronie tej osoby. Po pierwsze, ujawniono jej dane osobowe mimo, że nie jest osobą publiczną. Po drugie, zwrot jest nezasadny w żaden sposób.

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1993
  • 181

utrata środków w skarbonce

 

 


pablo_ck napisał(-a):
Trochę nie ładnie ze strony Pani która zajmowała się reklamacja że jej nie uznała. Spróbuj złożyć reklamację ponownie przez czat. Polecam supermena @Jarek.

Niestety, cudotwórcami nie jesteśmy 😞 Sądząc po odpowiedzi na reklamację, nie da się w całości uznać tej reklamacji. Brak tu nieprawidłowości po stronie Orange, a kwota jak zauważył @Piotrekk85 jest po prostu za duża 😞

 

Jedyne co można spróbować, to jeśli nie składano ostatnio innych reklamacji, ewentualnie, poprosić o zwrot chociaż części utraconych środków, ale nie gwarantuję, że będzie to możliwe.

W tym celu albo złożyć odwołanie od reklamacji, albo zapytać o taką możliwość na czacie. Zaznaczam, że odzyskanie całości jest praktycznie niemożliwe, gdyż kwota jest za duża, a brak jest nieprawidłowości po naszej stronie.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

utrata środków w skarbonce

Drodzy forumowicze,

dziękuję za wasze odpowiedzi pod moim postem. Dzisiaj Orange ponownie odniósł się do mojego zgłoszenia - otrzymałam 30 zł na konto główne! Plus 3zł na skarbonkę, dzięki włączonej usłudze. To naprawdę dużo, prawie 75% utraconej sumy.

Fajna sprawa, czary jakieś?!

 

Pozdrawiam Orange 🙂

Panią Natalię przepraszam za ujawnienie jej nazwiska. Na szczęście moderator był czujny.

Uszanowanie, Jolanta

 

Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pani ponowne zgłoszenie dotyczące utraty środków zgromadzonych w Skarbonce.

Wyjaśniamy, że stanowisko przedstawione przez nas w odpowiedzi na zgłoszenie 1508186172  jest całkowicie zgodne z Regulaminem usługi Skarbonka.

Rozumiejąc, że sprawa jest dla Pani istotna, postanowiliśmy dokonać częściowego uznania reklamacji. Doładowaliśmy Konto Główne kwotą 30 zł.

Prosimy o rozważne wprowadzanie komend SMS, aby podobna sytuacja nie wystąpiła w przyszłości.

Dziękujemy za zaufanie.


Pozdrawiamy, 

Orange
Anonim

Nie dotyczy

utrata środków w skarbonce

I super. Człowiek uczy się na błędach i czasem w chwili gdy emocje biorą górę zapomina np o kwestiach bezpieczeństwa jak ochrona danych osobowych. Tak jak pisałem nie ma się co poddawać i......trzeba czasem składać reklamację 2-3 razy. Pozdrawiam.