Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pakiet all inclusive

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Pakiet all inclusive

Witam. Omyłkowo aktywowałem pakiet all inclusive za 26 zł(SMS i rozmowy bez limitu) , a chciałem aktywować za pakiet all inclusive za 28zł (SMS i rozmowy bez limitu +8gb internetu) Czy istnieje możliwość zmiany pakietu za dopłatą 2zl do tych 26zl?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1998
  • 181

Pakiet all inclusive

Jak zdążysz w 10 minut, to zapraszam na czata. postaramy się Ci jak najszybciej pomóc 🙂 Czat pracuje od 7 do 21:30 🙂

Jesli zdarzyło Ci się coś takiego po raz pierwszy, nie powinno być problemu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 40, Guru *****
  • 31052
  • 26367
  • 1321

Pakiet all inclusive

Niestety nie ma takiej możliwości.
Anonim

Nie dotyczy

Pakiet all inclusive

Spróbuj zadzwonić przez Mój Orange (aplikację) do BOK i spróbuj dezaktywować ten pakiet i poproś o aktywację pakietu z Internetem. Może w ten sposób się uda.

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1998
  • 181

Pakiet all inclusive

Jak zdążysz w 10 minut, to zapraszam na czata. postaramy się Ci jak najszybciej pomóc 🙂 Czat pracuje od 7 do 21:30 🙂

Jesli zdarzyło Ci się coś takiego po raz pierwszy, nie powinno być problemu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Pakiet all inclusive

Panie Jarku. Jutro się odezwę i zdarzyło się to po raz pierwszy, ponieważ dzisiaj mi się aktywował numer w Orange po przeniesieniu. Wpisałem kod z załączonego screena i nie wiem dlaczego aktywował się inny pakiet niż powinien. Do jutra ☺️
Screenshot_20170423-224043.png

Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1998
  • 181

Pakiet all inclusive

O jejciu, gdzie dokładnie znajduje się ten kod? Jest niewłaściwy - służy właśnie do włączenia tej opcji za 26/30 zł (26 dla przenoszących). Przepraszamy - musimy się koniecznie tym zająć, aby inni użytkownicy uniknęli tej pomyłki.

 

Od razu tak uprzedzę, na czacie mamy taki zwyczaj, że chcemy być blisko naszych klientów, więc rozmowy prowadzimy per Ty. Gdyby taka forma rozmowy nie odpowiadała, warto to na początku rozmowy zaznaczyć albo po prostu użyć zwrotu "państwo", "pan" czy "pani" 🙂

 

Byłbym wdzieczny za informację zwrotną, gdzie znajduje się ta informacja o kodzie 🙂 Jeli to jest na naszej stronie, to tę pomyłkę musimy koniecznie jak najszybciej poprawić.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Pakiet all inclusive

Błędny kod znajduje się na ostatniej stronie przenoszenia numeru tzn. w podsumowaniu

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Pakiet all inclusive

Już wszystko załatwione. Pomoc otrzymałem natychmiastowo przez chat. Dziękuję i pozdrawiam
Anonim

Nie dotyczy

Pakiet all inclusive

A NIE MÓWIŁEM 🙂 WYSTARCZYŁ KONTAKT Z BOK. FAJNIE ŻE UDAŁO SIĘ WSZYSTKO ZAŁATWIĆ POZYTYWNIE, POZDRAWIAM.


Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1998
  • 181

Pakiet all inclusive

Cieszę się, że udało się szybko rozwiązać problem, i przepraszaam za zamieszanie z kodami na stronie w imieniu firmy 🙂

Dzięki za informację, gdzie znajduje się ten błąd. Jak tylko będę dziś w pracy, zgłoszę to do szybkiego poprawienia 🙂
Mam nadzieję, że już więcej problemów nie będzie, a w razie jakichś pytań, zapraszam na czata właśnie w dni robocze 7-21:30 🙂

dla potomności, właściwym kodem na aktywację pakietu Rozmowy i SMS-y oraz 8 GB dla przenoszących numer za 28 zł, jest *102*75# 🙂 SMS jest podany poprawny.