- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
[archiwum] utrata środków w skarbonce
Zdarzył mi się głupi błąd... Wprowadzając kod, który miał mnie poinformować, ile środków mam w skarbonce, coś musiało odwrócić moją uwagę - i zamiast tego, wyłącżyłam sobie skarbonkę! Oczywiście natychmiast ją aktywowałam, jednak zgromadzona suma przepadła. Kontakt mailowy z BOK, z prośbą o przewrócenie środków, nic nie pomógł.
Wielka szkoda, że Orange tak traktuje swoją wieloletnią klientkę...
Pozdrawiam, jpcz
Wstawiam treść maila z odpowiedzią i zaznaczam, że nie jestem "Panem" 😉
Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące utraty środków zgromadzonych w usłudze „Skarbonka”. Sprawdziliśmy Pana konto i informujemy, że w dniu 23.04.2017 zlecił Pan wyłączenie powyższej usługi poprzez krótki kod, co skutkowało utratą zaoszczędzonej kwoty w wysokości 47,59 zł. Następnie w tym samym dniu zlecił Pan ponowne włączenie promocji. Pragniemy poinformować, iż zgodnie z regulaminem usługi, wyłączenie Skarbonki jest równoznaczne z utratą wszystkich środków w niej zgromadzonych. Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia, nie mamy podstaw do uznania Pana roszczeń oraz zwrotu kwoty 47,59 zł. Zachęcamy aby zapoznać się z warunkami i zasadami funkcjonowania usługi. Regulamin udostępniony jest m. in. na stronie internetowej www.orange.pl oraz w placówkach obsługujących Klientów Orange. Pozdrawiamy, Orange Natalia …, Doradca ds. Klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
Piotrekk85 napisał(-a):
Taki jest regulamin. Nie było tu błędu ze strony operatora, więc tryb reklamacyjny też niewiele pomoże.
Błędu nie było - był za to ewidentny błąd klienta, który stracił swoje środki przez głupią pomyłkę (co widać choćby po tym, że od razu włączył skarbonkę z powrotem). Czy naprawdę Orange nie mogłoby zwyczajnie, po ludzki pójśc na rękę komuś, kto popełnił prosty błąd?…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
Poza tym trzeba pamiętać, że Skarbonka to nie są pieniądze wydane przez kogoś, tylko usługa dodatkowa; kiedy ją włączamy, akceptujemy zasady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
pablo_ck napisał(-a):
Trochę nie ładnie ze strony Pani która zajmowała się reklamacja że jej nie uznała. Spróbuj złożyć reklamację ponownie przez czat. Polecam supermena @Jarek.
Niestety, cudotwórcami nie jesteśmy 😞 Sądząc po odpowiedzi na reklamację, nie da się w całości uznać tej reklamacji. Brak tu nieprawidłowości po stronie Orange, a kwota jak zauważył @Piotrekk85 jest po prostu za duża 😞
Jedyne co można spróbować, to jeśli nie składano ostatnio innych reklamacji, ewentualnie, poprosić o zwrot chociaż części utraconych środków, ale nie gwarantuję, że będzie to możliwe.
W tym celu albo złożyć odwołanie od reklamacji, albo zapytać o taką możliwość na czacie. Zaznaczam, że odzyskanie całości jest praktycznie niemożliwe, gdyż kwota jest za duża, a brak jest nieprawidłowości po naszej stronie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
utrata środków w skarbonce
Drodzy forumowicze,
dziękuję za wasze odpowiedzi pod moim postem. Dzisiaj Orange ponownie odniósł się do mojego zgłoszenia - otrzymałam 30 zł na konto główne! Plus 3zł na skarbonkę, dzięki włączonej usłudze. To naprawdę dużo, prawie 75% utraconej sumy.
Fajna sprawa, czary jakieś?!
Pozdrawiam Orange 🙂
Panią Natalię przepraszam za ujawnienie jej nazwiska. Na szczęście moderator był czujny.
Uszanowanie, Jolanta
Dzień dobry, |
otrzymaliśmy Pani ponowne zgłoszenie dotyczące utraty środków zgromadzonych w Skarbonce. Wyjaśniamy, że stanowisko przedstawione przez nas w odpowiedzi na zgłoszenie 1508186172 jest całkowicie zgodne z Regulaminem usługi Skarbonka. Rozumiejąc, że sprawa jest dla Pani istotna, postanowiliśmy dokonać częściowego uznania reklamacji. Doładowaliśmy Konto Główne kwotą 30 zł. Prosimy o rozważne wprowadzanie komend SMS, aby podobna sytuacja nie wystąpiła w przyszłości. Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiamy, Orange |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś