- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @IgiNE
Przesyłam Ci w załączniku Regulamin usługi „Nowa Gwarancja Zwrotu” obowiązuje od 1 stycznia 2014 r. do odwołania ze zmianami od 31 marca 2021 r, 15 czerwca 2021 r. i 24 lipca 2022 r. Usługa „Nowa Gwarancja Zwrotu” polegająca na możliwości odzyskiwania utraconych środków z konta głównego, zwana dalej „Usługą”, skierowana jest do Abonentów sieci Orange korzystających z oferty Orange na kartę („Użytkownicy”), którzy w momencie zakończenia okresu aktywnego utracili niewykorzystane środki z konta głównego.
Przesyłam Ci najważniejsze punkty regulaminu
2. W momencie zakończenia okresu aktywnego Abonent traci możliwość wykorzystania środków zgromadzonych na koncie głównym.
3. W ramach Usługi niewykorzystane w momencie zakończenia okresu aktywnego środki z konta głównego są blokowane, o czym
4. Abonent zostaje powiadomiony SMS-em, który w treści wskazuje na wysokość zablokowanej kwoty.
5. W ramach Usługi Abonent może odzyskać zablokowane środki.
6. Warunkiem odzyskania zablokowanych środków jest doładowanie konta głównego Abonenta dowolną kwotą poprzez:
▪ 14 cyfrowy kod doładowujący z karty zdrapki lub wydruku z terminala,
▪ terminal płatniczy,
▪ Internet,
▪ bankomat,
▪ usługę Przelew SMS,
▪ aplikację Mój Orange,
▪ usługę Doładowania Konta z Telefonu z Rachunkiem,
▪ usługę Doładowania konta z telefonu stacjonarnego,
▪ usługę Dzięki Tobie.
7. Doładowanie, o którym mowa w pkt 5 musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia, w którym Abonent przeszedł z okresu aktywnego do pasywnego.
9. Zablokowane środki zwracane są na konto główne Abonenta ciągu 24 godzin od momentu doładowania konta, dokonanego zgodnie z pkt 5 i pkt 6, z zastrzeżeniem pkt 15 i 16 niniejszego Regulaminu.
10. O fakcie odblokowania środków Abonent zostaje powiadomiony SMS-em wskazującym na wysokość odblokowanej kwoty.
11. Odblokowane środki nie przedłużają ważności konta na połączenia wychodzące i przychodzące. Ich ważność jest tożsama z ważnością doładowania, które spowodowało zdjęcie blokady środków.
12. Czas trwania bezpłatnej blokady środków z konta głównego trwa 7 dni od momentu zakończenia okresu aktywnego, po tym czasie odblokowanie środków na koncie głównym będzie możliwe do ostatniego dnia okresu pasywnego w ramach usługi płatnej.
14. Abonent posiadający zablokowane środki ma możliwość weryfikacji kwoty i terminu trwania blokady pod numerem Orange Automatycznego Biura Obsługi *500 (opłata zgodna z cennikiem usług Abonenta) lub logując się na www.orange.pl.
Więcej informacji w załączonym regulaminie
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot środków
@IgiNEnapisał(-a)...chodzi mi o to, że jak doładuję, to zostanie mi oddane 0 zł, po uiszczeniu opłaty 42 gr, i zastanawiam się, jak mogę nie dostać tego zwrotu, by nie stracić 42 gr. Bo z tego co pamietam, oplata jest naliczana od razu po doladowaniu.
A, OK czyli chodzi C tylko o absurdalność tego komunikatu?
No cóż, nie ten jeden... SYSTEM operatora żyje własnym życiem i generuje trochę takich ciekawostek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot środków
@j131 Chcesz odzyskać 0zł, zapłać 0,42zł...interes życia 🙂 Tu masz rację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot środków
Ciesz się że tylko o takie kwoty chodzi. Bywa gorzej, jak w wątku miesiąca marca:
https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/W%C4%85tek-miesi%C4%85ca-marzec-2023/m-p/354981
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot środków
@Pablo5 , dzięki za przypomnienie o wiadomości, którą dostałem jakiś czas temu. Jest tam pewna wyzsza kwota, niz w aplikacji.
Dziękuję wszystkim za wszelką pomoc i poświęcony swój czas.😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot środków
@IgiNE nie ma za co. Jesteśmy tu aby pomagać. Polecamy się na przyszłość.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot środków
@IgiNEnapisał(-a)@Pablo5 , dzięki za przypomnienie o wiadomości, którą dostałem jakiś czas temu. Jest tam pewna wyzsza kwota, niz w aplikacji.
Dziękuję wszystkim za wszelką pomoc i poświęcony swój czas.😀
Well. Nie do końca rozumiem na czym pomoc polegała, bo jesteś niezwykle tajemniczy, ale oczywiście miło że doceniasz dobre chęci.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »