Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zmiana oferty bez mojej zgody.

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Zmiana oferty bez mojej zgody.

Witam została zmieniona moja oferta bez mojej zgody. Zawsze dostawałem sms z numeru 272 informującą, że jutro kończy się ważność usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich dla przenoszących numer. Nastąpi automatyczna próba ponownej aktywacji za 26zł/31 dni ... . Dzięki tej wiadomości zawsze mogłem sprawdzić czy mam środki, czy nie. I następnego dnia dostawałem sms z numeru 272 , że usługa została odnowiona. W tym miesiącu bez żadnej zapowiedzi dostałem sms z numeru 696 Gratulacje! Usługa Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB została automatycznie odnowiona za 25zł. Z jakiej racji została mi zmieniona usługa, z której korzystałem bez mojej zgody i dlaczego nie ma powiadomienia przypominającego o końcu usługi.  Czekam na wyjaśnienia.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Zmiana oferty bez mojej zgody.

W połowie września został opublikowany komunikat https://www.orange.pl/omnibook/zamkniecie-uslugi-rozmowy-i-sms-y-bez-limitu-do-wszystkich-sieci

Z tego co mi wiadomo dodatkowo w połowie września były wysyłane smsy do klientów których sprawa dotyczyła.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

Zmiana oferty bez mojej zgody.

Ale z czym masz problem ? Zmienił się regulamin promocji, płacisz mniej.

Anonim

Nie dotyczy

Zmiana oferty bez mojej zgody.

Prepaid masz to Operator nie musi bezpośrednio cię powiadamiać o zmianie usług/usługi, jakby to był abonament to co innego, wtedy można by nawet zerwać umowę, sms powiadomienia to tylko dobra wola operatora w prepaid, trzeba pilnować samemu usług/ terminów ich ważności/ mieć odpowiednie środki na koncie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Zmiana oferty bez mojej zgody.

W połowie września został opublikowany komunikat https://www.orange.pl/omnibook/zamkniecie-uslugi-rozmowy-i-sms-y-bez-limitu-do-wszystkich-sieci

Z tego co mi wiadomo dodatkowo w połowie września były wysyłane smsy do klientów których sprawa dotyczyła.