- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wygasła ważność numeru
Dzień dobry!
Nie korzystałam się sim-kartą przez 2 miesiąca, dzisiaj zainstalowałam kartę i mam „brak sieci”.
Nie mogę zalogować się przez numer telefonu na „Mój Orange”. Również nie mogę doładować konto. Ostatnio konto było doładowane 05.06.2020. Myślę, że wygasła ważność mojego numeru.
Jak mogę rozwiązać ten problem jeżeli nie jestem na terenie Polski?
______________
* Temat przeniesiony z O Społeczności - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wygasła ważność numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wygasła ważność numeru
@Dasha26 zadzwoń na infolinię i poproś konsultanta o przywrócenie numeru na obecną kartę SIM. Najlepiej zrobić to możliwie szybko. Były takie przypadki jak Twój i numer udało się odzyskać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wygasła ważność numeru
@Dasha26 Jeśli minęło 30 dni to może być problem.Wejdz na https://www.orange.pl/view/kontakt i połącz się przez chat z doradcą lub przez aplikację Mój Orange połącz się z BOK dzwoniac pod +48510100100. Po otrzymaniu smsa doładuj konto. Masz na to 3 dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wygasła ważność numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wygasła ważność numeru
@sidiks dziś jest święto, więc na czacie porozmawiasz tylko z Max-em. Konsultanci będą dostępni od poniedziałku po godzinie siódmej.