15-03-2019
17:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-03-2019
17:36
Witam, mój problem polega na tym,że pieniądze z mojego konta "magicznie" znikneły. Termin wazności moich środków minął wiec zgodnie z instrukcją doładowałem konto, by je przedłużyć po czym na nastepny dzień stan mojego konta wynosił 0 zł, mimo że miałem wykupiony pakiet internety, który notabene mam aktywowany nadal.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
15-03-2019
18:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-03-2019
18:01
Faktycznie transmisja danych była włączona, natomiast miałem wciąż aktywowany pakiet 500mb, który sie jeszcze nie skonczył, wiec teoretycznie pieniędzy z konta nie powinno mi pobrać.
3 ODPOW. 3
15-03-2019
17:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-03-2019
17:55
Wyczyszczenie konta
W momencie doładowania miałeś włączoną transmisję danych? Pakiet internetowy za doładowanie dodawany jest do 24h. Zazwyczaj jednak w ciągu kilku kilkunastu minut. Jeśli po doładowaniu pakiet nie włączył się, to środki z doładowania poszły na transmisję danych. Zgłoś reklamację na chacie, powinni zwrócić.
15-03-2019
18:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-03-2019
18:01
Faktycznie transmisja danych była włączona, natomiast miałem wciąż aktywowany pakiet 500mb, który sie jeszcze nie skonczył, wiec teoretycznie pieniędzy z konta nie powinno mi pobrać.
15-03-2019
18:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-03-2019
18:09
Wyczyszczenie konta
https://www.orange.pl/view/kontakt
Pisz do konsultanta - powinni zwróćić
Pisz do konsultanta - powinni zwróćić