2
Postów
0
Kudo
1
Rozwiązanie
1 rozwiązanie
1 odpowiedź
1 temat
15-03-2019 18:01
Faktycznie transmisja danych była włączona, natomiast miałem wciąż aktywowany pakiet 500mb, który sie jeszcze nie skonczył, wiec teoretycznie pieniędzy z konta nie powinno mi pobrać.
15-03-2019 17:36
Witam, mój problem polega na tym,że pieniądze z mojego konta "magicznie" znikneły. Termin wazności moich środków minął wiec zgodnie z instrukcją doładowałem konto, by je przedłużyć po czym na nastepny dzień stan mojego konta wynosił 0 zł, mimo że miałem w [...]
15-03-2019 18:01
Faktycznie transmisja danych była włączona, natomiast miałem wciąż aktywowany pakiet 500mb, który sie jeszcze nie skonczył, wiec teoretycznie pieniędzy z konta nie powinno mi pobrać.