Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyczyszczenie konta

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 1

Wyczyszczenie konta

Witam, mój problem polega na tym,że pieniądze z mojego konta "magicznie" znikneły. Termin wazności moich środków minął wiec zgodnie z instrukcją doładowałem konto, by je przedłużyć  po czym na nastepny dzień stan mojego konta wynosił 0 zł, mimo że miałem wykupiony pakiet internety, który notabene mam aktywowany nadal.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 1

Wyczyszczenie konta

Faktycznie transmisja danych była włączona, natomiast miałem wciąż aktywowany pakiet 500mb, który sie jeszcze nie skonczył, wiec teoretycznie pieniędzy z konta nie powinno mi pobrać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5954
  • 197

Wyczyszczenie konta

W momencie doładowania miałeś włączoną transmisję danych? Pakiet internetowy za doładowanie dodawany jest do 24h. Zazwyczaj jednak w ciągu kilku kilkunastu minut. Jeśli po doładowaniu pakiet nie włączył się, to środki z doładowania poszły na transmisję danych. Zgłoś reklamację na chacie, powinni zwrócić.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 1

Wyczyszczenie konta

Faktycznie transmisja danych była włączona, natomiast miałem wciąż aktywowany pakiet 500mb, który sie jeszcze nie skonczył, wiec teoretycznie pieniędzy z konta nie powinno mi pobrać.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2112
  • 5954
  • 197

Wyczyszczenie konta

https://www.orange.pl/view/kontakt
Pisz do konsultanta - powinni zwróćić