- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od dzisiaj rano (tj 27.08.16) moja karta Orange przestala calkowicie dzialac. Sprawdzalem ja rowniez w innych telefonach. Co jest przyczyna? Czy ma to zwiazek z ta rejestracja? Potrzebuje tego numeru do pracy. W czym tkwi problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@CptGrave to prosimy o zamknięcie Twojego postu. W ten sposób Nasz Orange staje się bardziej przejrzyste. Możesz też przez zgłoszenie w aplikacji Mój Orange złożyć prośbę o odblokowanie numeru. Po otrzymaniu smsa masz 3 dni na ponowne doładowanie. Możesz też zadzwonić za free z ów aplikacji. Pozdrawiamy, miłej niedzieli 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
Rozumiem ze chodzi o ofertę na kartę. Sprawdź ważność konta, zaloguj się na Orange Online. Jeśli kupiłeś dopiero co kartę, to musisz zarejestrować. Podaj więcej informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
Zadzwoń z innego numeru na infolinię 510100100 i przygotuj sobie numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty po wyjęciu jej z aparatu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
Pisze "Mój orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
Co najdziwniejsze, nie ładuje mi także kontaktów z karty sim. Wyciągałem ją i wsadzałem do drugiego slotu, to samo. Podobnie z innym telefonem. Będę dzwonił na infolinie po południu jeszcze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
@CptGrave myślę że mogła Ci wysiąść karta, jeśli faktycznie doładowałeś się tydzień temu to........zadzwoń na infolinię tak jak piszą koledzy powyżej lub przejdź się do salonu Orange - jak masz jakąś galerię niedaleko to nawet dzisiaj to załatwisz. I nie daj się naciągać na opłatę za wymianę karty. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona karta sim
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Jak wspomniał kolega wyżej, najszybciej będzie przejść się do nich do salonu, niestety u mnie w mieście jest jeden który funkcjonuje w godzinach moich prac... Sądze że usuneli nr, ponieważ kolega który dzwonił do mnie usłyszał "Nie ma takiego numeru". Mam nadzieję że uda mi się go odzyskać u nich bez żadnych opłat. Karta była kupywana praktycznie równy rok temu i używana tylko do SMS i odbierania, może doładowania (maksymalnie 20 miesięcznie) były zbyt niskie aby Orange uznawało mnie dłużej za swojego klienta. Temat do zamknięcia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@CptGrave to prosimy o zamknięcie Twojego postu. W ten sposób Nasz Orange staje się bardziej przejrzyste. Możesz też przez zgłoszenie w aplikacji Mój Orange złożyć prośbę o odblokowanie numeru. Po otrzymaniu smsa masz 3 dni na ponowne doładowanie. Możesz też zadzwonić za free z ów aplikacji. Pozdrawiamy, miłej niedzieli 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »