- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
W dniu 19 kwietnia 2023 r. zadzwoniłem na infolinię Orange z takim pytaniem: Czy posiadając włączony pakiet internetowy z aktualnie 16,98 GB a przy tym włączając pakiet rozmowy,sms i mms bez limitu + 1 TB na rok za 365 zł , nie stracę na tym. Mówiąc dokładnie z którego pakietu w pierwszej kolejności będzie pobierany internet. Czy z tego pakietu internetowego co mam czy z z pakietu 1 TB lub z doładowań. Konsultant powiedział , że z pakietu co mam czyli z tego pakietu internet bez limitu 16,98 GB. Okazało się jednak , że po włączeniu pakietu 1 TB internet pobiera mi z doładowań a tamten pakiet internetu czeka w miejscu, Czyli wychodzi na to że stracę te 16,98 GB bo pozostało ważne 4 dni a z doładowań 100 GB nie wykorzystam w ciągu tych 4 dni, Złożyłem reklamację ale ona nic nie wniosła bo tylko mnie przeprosili za błąd konsultanta nie ustosonkowując się do tego pakietu internetowego który stracę. Co zrobić ? Jest tu ktoś z Orange lub ze społeczności który mi pomoże.
Zaznaczam , że w ciągu miesiąca już drugi raz zostałem pozbawiony internetu przez Orange czyli już druga reklamacja. Jestem z nimi ponad 15 lat i chyba czas zmian a myślałem jeszcze miesiąc temu nad abonamentem , Szkoda !!!
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677 niestety tak system działa, najpierw z bonusowych GB, potem inna przegródka.
Co do oszukania przez Orange... Wszak to Bonusowe GB i równie dobrze mogło by ich nie być, nie rozumię oburzenia 😐
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
Chodzi o to , że konsultant wprowadził mnie w błąd że będzie pobierało najpierw z pakietu internetowego który miałem przed włączeniem 1 TB. O to i tylko o to. Przecież to nie moja wina tylko konsultant wprowadził mnie w błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677 może niedopatrzenie konsultanta... Oni zmieniają się często i mogą gafę strzelić, tego oczywiście nie wziąłeś pod uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677 reklamuj powołując się na odsłuchanie rozmowy, która musiała być nagrywana...
Jeśli odsłuchają, a stwierdzą błąd konsultanta, przyznają Ci rację i uznają reklamację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677 osobiście zawsze proponuję przed zmianami zapytać społeczności Nasz Orange. Zawsze znajdzie się osoba lub nawet kilka i podpowiedzą, co najlepiej wybrać. Jeżeli nie minęło jeszcze 24 godziny od aktywacji pakietu, to możesz go anulować, wykorzystać zaległy pakiet GB i ponownie aktywować nolimit + 1 TB na rok.
Należy pamiętać, że takie anulowanie usługi można wykonać tylko raz na rok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677 Guzik cofnięcia włączenia usługi jak jest aktywny to znajduje się w danej usłudze, która jest w aktywnych usługach i pakietach.
Guzik jest aktywny przez jedną dobę.
Piszesz, że uruchomiłeś 1 TB na rok, czy to znaczy, że nie skorzystałeś z promocji:
2 razy więcej GB w usługach Bez limitu za aktywację w Mój Orange ?
Czy masz pretensję o 67 GB, a przez brak wiedzy straciłeś 1 TB?
Przyjmuje się, że abonent przy uruchomieniu usługi zapoznał się z regulaminem tej usługi.
Na 1 TB trzeba zgromadzić dużo złotówek, a to związane jest z bonusem za doładowania który pierwszy schodzi.
O nieporozumienie łatwo w rozmowie z konsultantem. Domyślnie na zakup usługi NL na 1 rok trzeba mieć dużo złotówek, a to często oznacza zgromadzenie dużego bonusu za doładowania (w przegródce 411), który pierwszy schodzi i z stąd może wynikać nieporozumienie dotyczące kolejności schodzenia GB.
Regulaminowo to przegródka internet bez limitu jest związana z Elastycznym Pakietem Internetowym. Przy użyciu regulaminowej nazwy pakietu do pomyłki pewnie nie doszłoby.
Ile GB masz w przegródce za doładowania i do kiedy są ważne?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
Usługę bez limitu 1 TB włączyłem w apce czyli mam 2 TB. Za doładowania mam teraz ponad 93 GB i one teraz schodzą. Poprzedni pakiet internetu stoi w miejscu a jego ważność kończy się za 3 dni, Dzisiaj złożyłem wniosek u konsultanta Orange o ponowne rozpatrzenie reklamacji. Zobaczymy !!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677 Dopiero znając datę ważności GB w przegródce z doładowań oraz szczegółowe planowane zużycie GB każdego dnia można cokolwiek powiedzieć o możliwości skorzystania z GB z przegródki internet bez limitu nawet gdyby nie uruchomiło się NL.
Aktualna kolejność W Orange free na kartę
1) 901 - GB okolicznościowe
2) 411 - GB z doładowań (10GB Eko, promocja 300GB, GB na Start, a ostatnio i 100GB za pierwsze logowanie w aplikacji MO pomimo, że w regulaminie jest sprawdzanie SMS na nr 901 to jest chyba błąd, kwietniowe 20GB na 20 dni)
3) 630 (696 bez MMSów) - GB z aktywnych nolimitów NL
4) 435 - GB z multipakietu (multipakietu nie włączy się przy aktywnym NL)
5) 360 - GB z pakietów elastycznych (przegródka internet bez limitu)
6) przywrócone guzikem same zamrożone GB z zablokowanych cyklicznych NL z MMSami - sprawdzone doświadczalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
Bonus internetowy za doładowania ma ważność 302 dni. Dlatego złożyłem reklamację .
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »