- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
Niestety po złożeniu powtórnej reklamacji odpowiedzieli na nią negatywnie. Czyli po 20 latach koniec mojej przygody z tym operatorem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
Jeżeli Orange odrzuca reklamację, masz prawo złożyć reklamację do UOKiK oraz UKE (organów nadzorujących Orange). Próbować warto jeżeli wiesz, że masz rację 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@pl677A ile właściwie przez to straciłeś? Ten pakiet, którego nie wykorzystasz i tak straciłby ważność. Uruchomiłbyś pakiet 1TB dwa tygodnie później? Będziesz musiał ponieść dodatkowe koszty?
Jak rozumiem twój żal do konsultanta (słuszny), ale ciekawi mnie jak wielką poniosłeś realnie stratę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
Nie wiem czy to twoja interwencja coś dała i ktoś zmądrzał i wycofał ten wybitnie głupi kretynizm z kolejnością schodzenia pakietów (bo nawet oni już się gubili w informowaniu o tym), ale na swoim koncie mam teraz jeden pakiet zsumowany z trzech (10gb za doładowanie przez konto w mójOrange, 25gb w promocji 300gb/rok i jakieś jeszcze za doładowanie wogóle), a do niedawna było tak że każdy pakiet miał osobne daty ważności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie w błąd przez konsultanta, odnośnie kolejności wykorzystywania pakietów
@AdrianXW zasadzie to nic nie zmienili od dobrych kilku lat poza drobnymi korzystnymi korektami w 901 i 411 przy dążeniu do ujednolicenia taryf na kartę.
Aktualną kolejność podałem parę postów wcześniej tu .
Osobiście uważam, że to optymalna kolejność szczególnie po dodaniu kumulacji GB w UE (w NL i elastycznych) dla użytkowników OFNK podróżujących od czasu do czasu po krajach UE lub przebywających w pobliżu granicy z Niemcami, Czechami czy też Słowacją.
PS tak dla przypomnienia, nie ma tu żadnej wyżej filozofii (oprócz pkt. 6).:
1) 901 - GB okolicznościowe (np. Gole)
2) 411 - GB z doładowań (10GB Eko, promocja 300GB, GB na Start, a ostatnio i 100GB za pierwsze logowanie w aplikacji MO pomimo, że w regulaminie jest sprawdzanie SMS na nr 901 to jest chyba błąd, kwietniowe 20GB na 20 dni)
3):
3A) 630 (696 bez MMSów) - GB z aktywnych nolimitów NL
3B) 435 - GB z multipakietu (multipakietu nie włączy się przy włączonym NL i odwrotnie też)
4) 360 - GB z pakietów elastycznych (przegródka internet bez limitu)
5) przywrócone guzikem same zamrożone GB z zablokowanych cyklicznych NL z MMSami - sprawdzone doświadczalnie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »