- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jednak!
Przesympatyczna pani konsultant na infolinii po przedstawieniu jej sytuacji jaka mnie spotkała, po sprawdzeniu całej historii mojego konta stwierdziła, że faktycznie zaistniała taka sytuacja z tą utratą, jednak z uwagi, że był to jednokrotny incydent na tym koncie zwróciła mi te utracone GB.
Jestem z tego powodu bardzo happy i chciałbym z tego miejsca podziękować jeszcze raz za zrozumienie i takie pozytywne rozwiązanie pani konsultant.
Widać z tego z całej tej historii, że liczy się również dobra wola i chęć pomocy, której nie uzyskałem po pierwszym kontakcie a tym razem trafiłem na bardzo pomocną osobę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.
@klient5 Cieszymy sie razem z Tobą że sie udało powrócić to co straciłeś.Proszę na drugi raz jeśli masz zamiar coś wyłaczyć najlepiej zadzwoń przed decyzją na infolinie lub tu zapytaj.Jesteśmy tylko ludzmi ale staramy się pomagać i wspierać.Rozumiemy to że byłeś zły na siebie i na swoją decyzję.Głowa do góry 🙂
- « Poprzedni
- Następny »