Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 110
  • 1

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

Poza tym oferowałem pani konsultant jakąś formę dopłaty, abym mógł powrócić do tej droższej oferty lecz z przywróconą paczką utraconych GB.

Ale jak zrozumiałem po wpisach tutaj na forum, konsultant zrobić nic nie może - więc ja mogę tylko wypisać się z takiej sieci i nikomu jej już nie polecać.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2112
  • 11876
  • 54

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

W aplikacji jest przedłuż termin pakietu, więc jest prosto, jak sam bez zmieniasz coś w usługach, to bywa że coś popsujesz.

Kumulacja GB to bonus i nie nazekaj na Orange, nie wszyscy operatorzy to mają, sam też kilka razy coś popsułem i GB utraciłem, ale nadal. Jestem w Orange 😎

Nie wina konsultanta i on nic nie przywróci, bo się nie da.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18670
  • 53461
  • 727

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

@klient5 pomyśl sam, toż to przecież logiczne. Jak coś wyłączasz, to w jaki sposób chcesz dalej korzystać z danej usługi?

Przykro, że taka sytuacja Cię spotkała, ale to Ty sam ją spowodowałeś, a obwiniasz operatora. 

Napisz reklamację, zgłoś na infolinii. Może uda się jeszcze przywrócić.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 110
  • 1

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

Pech chciał, że wsadzono mnie na minę proponując promocyjne włączenie usługi odnawialnej za połowę ceny.

Jest tam jak byk "wyłącz" usługę, bez informacji - że to spowoduje utratę zebranych GB w wypadku chęci powrotu do usługi jednorazowej i nie zaznaczono, że nie można tej usługi wyłączyć, aby przejść z powrotem do tej samej usługi w wersji jednorazowej.

I tak - nadal twierdzę, że nie jest jasno to zaznaczone.

Jest to wprowadzanie w błąd i nie chcę podejrzewać, że akurat celowy, aby pozbyć się w ten nie do końca uczciwy sposób osób które mają zebrane GB.

No nic - może opisanie tej niezamierzonej przeze mnie sytuacji jaka mnie spotkała chociaż uchroni kogoś innego.

Jednak raczej mało kto będzie wchodził na portal, żeby przed podstawową czynnością, wertować tutejsze wątki  w wydałoby się prostej  sprawie, gdzie Orange nie zaznaczył po prostu nawet monitem przed dokonaniem wyłączenia usługi prostego ostrzeżenia, że ta decyzja spowoduje utratę wszystkich zebranych GB i nie będzie żadnej możliwości ich przywrócenia.

Co by nie pisać o tej sytuacji jest to po prostu źle opisane.

Żadnego ostrzeżenia więc tak, nadal uważam, że Orange źle to realizuje poprzez swoją stronę.

Takie ostrzeżenie powinno być jak najbardziej widoczne.

Wielu może po prostu popełnić ten błąd według Orange, metody przejścia z jednej opcji na drugą tej samej usługi.

 

 

 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 110
  • 1

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

Nie czytasz @IreneuszCD ?

Miałem zamiar zmienić opcję z usługi z 5G na bez a ty tutaj o aplikacji i możliwości przedłużenia.

Poza tym ja wszelkie takie zmiany robię poprzez przeglądarkę wchodząc na "mój orange" i nie wiem jak to wygląda w aplikacji, ponieważ najnowsza jej wersja nie wspiera już moich urządzeń z Androidem.

Więc zmuszony jestem wchodzić na "mój orange" poprzez przeglądarkę.

Skoro sam utraciłeś GB to znaczy tylko tyle, że pewnie zrobiłeś to wskutek nie do końca przejrzystych komunikatów.

Poza tym utrata 1.5 TB nie jest chyba tym samy co utrata kilkudziesięciu czy tam kilkunastu, bo machnąłbym na to ręką.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2112
  • 11876
  • 54

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

Jak masz usługę bez limitu z 5G, to nie można zmieniać na bez 5G, bo zgromadzone GB przepadną, to chyba logiczne i nie trzeba czytać regulaminu, ale pewnie to ci nie wystarcza, wyrażalic się trzeba i ponarzekać 😎


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1645
  • 5671
  • 62

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

@IreneuszCD5G pass to rządzi się swoimi prawami - ma tak jakby własną kumulację czasu.

W zasadzie w 5G obowiązuje coś jakby LIFO.

Cykliczny NL za 35 zł  mógł nawet pozostać, tylko trzeba było kontrolować złotówki aby nie było automatycznego odnowienia za 35 zł - na koncie poniżej 30 zł a po wyłączeniu domyślnego kredytu na odnowienie usługi poniżej 35 zł.

Najtaniej było pozostawić formalnie aktywny NL za 35 zł a co drugi dzień lub kiedy trzeba włączać NL za 1 zł.

Wtajemniczeni mogą sprawdzać działanie nie opisanego w regulaminie guzika zwracającego same zamrożone GB ale na własne ryzyko - w cyklicznnych ryzyko jest minimalne.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 110
  • 1

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

I tutaj jest twoja niewiedza! @IreneuszCD 

Widzisz jak nieracjonalnie jest to wszystko opisane?

A ty piszesz o logice...no właśnie nie jest to wszystko logiczne.

Przeszedłem spokojnie z bez 5G na 5G i wszystko poszło gładko z zachowaniem GB.

Tylko właśnie powrót z promocyjnego 5G z powrotem na bez 5G poszło nie tak, bo wyłączyłem tę usługę na jeden dzień przed jej wygaśnięciem -  ponieważ nie chciałem, aby się odnowiła automatycznie na kolejny okres, skoro mój router nie obsługuje 5G - więc ta forma tej oferty była mi niepotrzebna.

Widzisz teraz jak to wszystko jest skomplikowanie rozwiązanie z "haczykami"  prowadzącymi na manowce.

A szukanie dziur i jakichś haczyków nie należy chyba do normalnego użytkownika a raczej do bardziej tych, którzy różnych "rozwiązań" dociekają i badają.

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2112
  • 11876
  • 54

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

Mniej na uwadze, że to operator ustawia zasady i nie musi być to logiczne, kumulacja GB ma przyciągać klientów, ale te GB łatwo stracić, wystarczy że coś źle włączysz czy wyłączysz. Wyłączając usługę traci się Zgromadzone GB, 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 49
  • 110
  • 1

Utrata 1.5 TB z uwagi na niejasność regulaminu.

To dlaczego podczas wyłączanie nie pojawia się monit, że traci się bezpowrotnie uciułane GB, nawet jak włącza się tę samą usługę tylko w innej opcji (5G lub bez 5G...powtarzalna czy też jednorazowa)?

Tak trudno to zakomunikować przy usłudze?

A tak wisi tylko opcja wyłączenia, bez żadnego komunikatu ostrzegawczego.

I nie, nie jest to logiczne jak w ogóle całe zasady dodawania GB i ich przedłużania, gdzie pojawiają się GB w różnych "zakładkach" , gdzie przedłużanie samych GB to znowu ważności konta czy też środków jest zupełnie pomieszane i nie jasno opisane.

Nie chcę tutaj już więcej "jojczyć", ale same zapytania na forum świadczą o skomplikowanej całej zasadzie przyznawanych usług.

Byłem bardzo zadowolony oczywiście z oferty z jakiej korzystałem...no, ale byłem - bo oczywiste, że już nie jestem.