- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Mam pewien problem z Orange pisałem reklamację i jej nie uznali.
Sprawdziliśmy historię Pana konta. Doładowanie odnotowaliśmy 19.02.2018 kwotą 30 zł. Zgodnie z Regulaminem taryfy Orange Free na kartę, z które Pan korzysta, bonus za doładowanie 30 zł ważny jest 30 dni. Ponieważ nie wpłynęło kolejne doładowanie, które wydłużyło by ważność dotychczasowego bonusu, 22.03.2018 bieżący stracił ważność i uległ przepadkowi. Mając na uwadze powyższe, nie możemy pozytywnie rozpatrzyć Pana wniosku o zwrot bonusu. Przykro nam, że doszło do tej sytuacji. Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości.
Miałem ponad 90GB danych do wykorzystania. Dostałem sms'a we wtorek 20.03.2018, że w dniu 23.03.2018 kończy mi się pakiet itd.
Dziś rano dostałem sms'a, że pakiet stracił ważność.
Przecież jeśli pisze w powiadomieniu, że ważny jest do 23.03.2018 to oznacza 23:59 dnia 23.03.2018, a nie do 22.03.2018 gdzie tu logika, dla mnie to jest wprowadzanie w błąd klienta.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
Przez Mój Orange można to zrobić czy jakimś innym kanałem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
Jeśli chodzi o Bonus GB po doładowaniu za 30,00 zł, to jest ważny 31 dni.
Z tego co wyczytałem ostatnie doładowanie było 19.02
31 dni upływa 22.03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
Wszystko rozumiem ale nie muszę o tym pamiętać dokładnie po to są powiadomienia, a je dostałem gdzie było napisane 23.03. co wprowadziło w błąd, mogło być napisane 22.03 i wszystko byłby cacy.
Numer 7095
"W dniu 23.03.2018 kończy się okres ważności twojego bonusu..." To tylko orange chyba rozumuje jako 22.03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
W Regulaminie nie ma informacji, że operator będzie powiadamiał o końcu ważności Bonusu. Zobaczymy co odpiszą. Sprawdź jeszcze czy SMS nie dotyczył innej usługi jeśli taka była aktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
Dostałem sms z numeru 7095 o treści:
"W dniu 23.03.2018 kończy się okres ważności twojego bonusu na start i za doładowanie. Pozostalo ci jeszcze 99613MB do wykorzystania. Szczegóły na www.orange.pl"
Więc sms dotyczył całego pakietu danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
W prepaid sam musisz pilnować terminów, sms powiadomienie to opcja, nie ma co zwalać na Operatora, wyłączył pakiet w terminie, błędy w datach się zdarzają, ja mam 3 karty sim u 3 Operatorów (prepaid), jakoś nic nie utraciłem od lat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »