Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Stracony pakiet danych

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 10
  • 0

Stracony pakiet danych

Witam,

 

Mam pewien problem z Orange pisałem reklamację i jej nie uznali.

 

Sprawdziliśmy historię Pana konta.
Doładowanie odnotowaliśmy 19.02.2018 kwotą 30 zł. Zgodnie z Regulaminem taryfy Orange Free na kartę, z które Pan korzysta, bonus za doładowanie 30 zł ważny jest 30 dni.
Ponieważ nie wpłynęło kolejne doładowanie, które wydłużyło by ważność dotychczasowego bonusu, 22.03.2018 bieżący stracił ważność i uległ przepadkowi.

Mając na uwadze powyższe, nie możemy pozytywnie rozpatrzyć Pana wniosku o zwrot bonusu.

Przykro nam, że doszło do tej sytuacji.

Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości. 

 

Miałem ponad 90GB danych do wykorzystania. Dostałem sms'a we wtorek 20.03.2018, że w dniu 23.03.2018 kończy mi się pakiet itd.

Dziś rano dostałem sms'a, że pakiet stracił ważność.

Przecież jeśli pisze w powiadomieniu, że ważny jest do 23.03.2018 to oznacza 23:59 dnia 23.03.2018, a nie do 22.03.2018 gdzie tu logika, dla mnie to jest wprowadzanie w błąd klienta.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36172
  • 1367

Stracony pakiet danych

To złóż odwołanie powołując się na błędną treść smsa

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36172
  • 1367

Stracony pakiet danych

To złóż odwołanie powołując się na błędną treść smsa

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 10
  • 0

Stracony pakiet danych

Przez Mój Orange można to zrobić czy jakimś innym kanałem?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36172
  • 1367

Stracony pakiet danych

Przez mój Orange nie ma formulara do zgłoszeń. Proponuję czat http://orange.pl/kontakt lub mail bok@orange.pl

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3210
  • 7456
  • 135

Stracony pakiet danych

Jeśli chodzi o Bonus GB po doładowaniu za 30,00 zł, to jest ważny 31 dni.

Z tego co wyczytałem ostatnie doładowanie było 19.02

 

31 dni upływa 22.03


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 10
  • 0

Stracony pakiet danych

Wszystko rozumiem ale nie muszę o tym pamiętać dokładnie po to są powiadomienia, a je dostałem gdzie było napisane 23.03. co wprowadziło w błąd, mogło być napisane 22.03 i wszystko byłby cacy.

 

Numer 7095

"W dniu 23.03.2018 kończy się okres ważności twojego bonusu..." To tylko orange chyba rozumuje jako 22.03


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3210
  • 7456
  • 135

Stracony pakiet danych

W Regulaminie nie ma informacji, że operator będzie powiadamiał o końcu ważności Bonusu. Zobaczymy co odpiszą. Sprawdź jeszcze czy SMS nie dotyczył innej usługi jeśli taka była aktywna.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 10
  • 0

Stracony pakiet danych

Dostałem sms z numeru 7095 o treści:

"W dniu 23.03.2018 kończy się okres ważności twojego bonusu na start i za doładowanie. Pozostalo ci jeszcze 99613MB do wykorzystania. Szczegóły na www.orange.pl"

 

Więc sms dotyczył całego pakietu danych.

Anonim

Nie dotyczy

Stracony pakiet danych

W prepaid sam musisz pilnować terminów, sms powiadomienie to opcja, nie ma co zwalać na Operatora, wyłączył pakiet w terminie, błędy w datach się zdarzają, ja mam 3 karty sim u 3 Operatorów (prepaid), jakoś nic nie utraciłem od lat.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36172
  • 1367

Stracony pakiet danych

To że trzeba pilnować samemu. To jasne. Ale wysyłanie błędnych SMS przez operatora - nie powinno mieć miejsca. A niestety widzę po swoim numerze że ostatnio daty są z kosmosu.