Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100

Dzień dobry, wczoraj po zalogowaniu do aplikacji Mój Orange okazało się, że samoistnie włączyła się usługa Multipakiet 100. Nie wysyłałam żadnego zgłoszenia ani też w żaden sposób nie włączyłam tej usługi. 6 zł zjadło, a mi ta usługa nie jest do niczego potrzebna.
Od wczoraj próbuję połączyć się z konsultantem na czacie lub przez Szybkie połączenie z doradcą, ale wyskakuje ciągle jakiś błąd lub nie ma wolnych konsultantów. Ktoś miał może podobną sytuację, że jakieś pakiety/usługi włączyły się samoistnie?
Chciałabym, aby zostało to cofnięte...
2 ODPOW. 2

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100

@domek wyłączenia usługi można dokonać jedynie przez kontakt z konsultantem. Co do problemów z połączeniem przez aplikację Mój Orange... sprawdziłem przed chwilą - próba zestawienia Chata - też dostałem zwrotny komunikat "Upss! Brak wolnego konsultanta..." nawet bez możliwości wyboru czego rozmowa miałaby dotyczyć... Ale dopytam, @domek jaką masz wersję aplikacji? U mnie jest 4.1

 @Artur, możesz się rozeznać co z appką?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100

@Misiek62 dziękuję za odpowiedź, mam 4.1