28-12-2017
13:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
13:01
Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100
Dzień dobry, wczoraj po zalogowaniu do aplikacji Mój Orange okazało się, że samoistnie włączyła się usługa Multipakiet 100. Nie wysyłałam żadnego zgłoszenia ani też w żaden sposób nie włączyłam tej usługi. 6 zł zjadło, a mi ta usługa nie jest do niczego potrzebna.
Od wczoraj próbuję połączyć się z konsultantem na czacie lub przez Szybkie połączenie z doradcą, ale wyskakuje ciągle jakiś błąd lub nie ma wolnych konsultantów. Ktoś miał może podobną sytuację, że jakieś pakiety/usługi włączyły się samoistnie?
Chciałabym, aby zostało to cofnięte...
Od wczoraj próbuję połączyć się z konsultantem na czacie lub przez Szybkie połączenie z doradcą, ale wyskakuje ciągle jakiś błąd lub nie ma wolnych konsultantów. Ktoś miał może podobną sytuację, że jakieś pakiety/usługi włączyły się samoistnie?
Chciałabym, aby zostało to cofnięte...
Etykiety:
2 ODPOW. 2
28-12-2017
13:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
13:19
Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100
@domek wyłączenia usługi można dokonać jedynie przez kontakt z konsultantem. Co do problemów z połączeniem przez aplikację Mój Orange... sprawdziłem przed chwilą - próba zestawienia Chata - też dostałem zwrotny komunikat "Upss! Brak wolnego konsultanta..." nawet bez możliwości wyboru czego rozmowa miałaby dotyczyć... Ale dopytam, @domek jaką masz wersję aplikacji? U mnie jest 4.1
@Artur, możesz się rozeznać co z appką?
28-12-2017
23:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2017
23:10
Samoistne włączenie usługi Multipakiet 100
@Misiek62 dziękuję za odpowiedź, mam 4.1