- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od pół roku mam problem z internetem z transmisji danych w telefonie. Podczas użytkowania rozłącza mi się internet po czym z powrotem się łączy z siecią. Myślałam, że to wina telefonu więc kupiłam nowy, problem pozostał. Wymieniłam kartę SIM i problem nadal jest, telefon był konfigurowany, wszystkie ustawienia są okej. Nowy telefon był na reklamacji ale nie stwierdzili usterki. W salonie Orange nic nie mogą na to poradzić, na infolinii też nic nie mogą zrobić. Był zgłaszany kilkakrotnie problem i nic. Nie mam już siły na ten internet. Czy ktoś wie co jest tego powodem lub wie jak pomóc?
______________
Dodanie zdjęcia z załącznika - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Pwalkowiak3110 podaj adres nadajnika BTS. Zobaczymy czy nie ma opisanych jakichś z nim problemów. Musisz zgłaszać na usterkę BTS-A
Skoro nie karta i smartfon..
A jaki masz zasieg? Jak daleko od nadajnika jesteś? To sprawdzisz w aplikacji NetMonster
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Rozumiem że nie masz siły, ale o co pytasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Mój błąd, nie zadałam najważniejszego pytania 😅 Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje lub wie jak pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
@Pwalkowiak3110 jeśli problem tylko w domu, to usterka lub modernizacja stacji bazowej LTE, siła sygnału jaka jest, jak ci zrywa połączenie LTE, ustaw tylko 3G i sprawdź czy będzie lepiej, na konkretną odpowiedź, za mało danych, zgadywać nie będę 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Chodzi mi o internet w telefonie z sieci komórkowej. Problem jest w każdym miejscu jakim jestem, w całej Polsce. Na czacie ktoś powiedział, że może być to wina wi-fi ale ja używam tylko transmisji. Mam LTE cały zasięg a nagle mam brak połączenia i znów mam LTE. Nie bardzo wiem jak to się wszystko fachowo nazywa. Internetu mam ponad 1000 GB.
Sytuacja z przed chwili.
______________________
*Scalenie wpisów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Jaki telefon masz?
Dane Mobilne, tam w profilu, ustaw wszędzie ipv4, internetipv6 jak masz, to internet bez dopisku ipv6, zapisać profil i restart telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Poco X3 Pro. Spróbuję ustawić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
@Pwalkowiak3110 wetknij kartę SIM do 2 gniazda 😎
Sprawdził bym na karcie prepaid Play czy Plus, czy to samo się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Mam tak, jak miałam ipv6 jak mi ustawili w salonie to jak się rozłączyło to nie chciało załapać poniżej.
Mam kartę SIM w karta SIM2 i tak właśnie myślę, że może to być powodem? Ale w poprzednim telefonie miałam to samo więc miałam, że po prostu już telefon świruje ze starości ale niestety nie.
Była włożona karta z innego telefonu i było wszystko okej
_______________
Scalenie wpisów i dodanie grafiki - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu w telefonie
Xiaomi to telefony dla bardziej zaawansowanych użytkowników i cierpliwych, być może jakiś problem z SIM Orange masz, kolejna aktualizacja może to naprawić, choć obstawiam że coś z telefonem nie tak, lub SIM karta feler na, do salonu i pokazać jak działają Dane Mobilne, niech wymieniają, reset do fabrycznych zrobić, może się sam naprawi, miałem 3 telefony Xiaomi i zniechęciło mnie to ciągle grzebanie w telefonie i czekanie na poprawki, przesiadłem się na Motorolę i luz.
Tak poza tym, nie widzę na zrzutach volte, chyba nie włączone, włącz w telefonie, jak się nie pokaże na pasku, to zgłosić na czat, by ci na tej karcie SIM je aktywowali 😎
- « Poprzedni
- Następny »