Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26060
  • 15943
  • 1159

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

A co się dzieje z pismami, jak ktoś tak to zleci? nie są już realizowane?
Highlighted
Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2016
  • 1770
  • 81

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

To szkoda, można to uprościć. Dzieki za aktualizację. Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 854
  • 1530
  • 157

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

@Piotrekk85, według inforamcji z bazy wiedzy - weryfikowanych jeszcze na wszelki wypadek, u pracowników działu abonamentowego, są zamykane negatywnie - z odpowiedzią, iż konieczna jest wizyta w salonie.

Highlighted
Ron

Poziom 30, Ekspert
  • 2016
  • 1770
  • 81

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

@Jarek, może konsultant w salonie ma za zadnie proponować aneksy, aby utrzymać klienta post-paid. Z drugiej strony mogło dochodzic do nadużyć i błędów. 

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

Witam mam problem kilkanaście dni temu przeszedłem z abonamentu na kartę taryfa Orange YES. Wszystko działało normalnie doładowaniem konto wysyłałem SMS dzwoniłem. Aż do dziś wyjechałem do Niemiec i pisze że karta nieaktywna o co chodzi

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2172
  • 118

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

Podczas migracji prawdopodobnie wyłączył się roaming. Sprawdź na Mój Orange lub skontaktuj się z BOK.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

Jest to kłamstwo i nieprawda, nawet w rozmowie z konsultantem orange potwierdziłem iż jest taka możliwość pisemnie.

Konieczność stawienia się w salonie Orange byłaby nadmiernym utrudnieniem i w kontekście działań sieci Orange w ogóle, dla której klient wydaje się być niepotrzebną naroślą na walucie, nie widzę w takim podejściu nic zaskakującego, niestety.


Poziom 13, Recenzent
  • 36
  • 11
  • 0

Rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę

najlepiej przenieść numer do oferty na kartę u innego operatora, można to zrobić przez internet nawet 6 miesięcy wcześniej...orange zawsze utrudnia i komplikuje zycie