Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 14, Recenzent
  • 41
  • 20
  • 0

Przeniesienie numeru


@Piotrekk85napisał(-a)
Dziwny ten status po tylu dniach. Spróbowałbym albo zarządać na infolinii kontaktu z dyżurującym kierownikiem sekcji (w dzień) albo napisz do biura prasowego z prośbą o pomoc.

Tylu dniach i ilu wizytach w salonie, prędzej pewnie przez internet jakbym złożyła wniosek to by mi przenieśli numer, ale trudno zadzwonię jutro i się okaże czy coś ustalili.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 25, Specjalista
  • 731
  • 519
  • 58

Przeniesienie numeru

A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.
Poziom 39, Guru ****
  • 17965
  • 8677
  • 914

Przeniesienie numeru

A na wniosku jaką masz nazwę operatora?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Pracuję w Orange
  • 643
  • 1051
  • 131

Przeniesienie numeru

[ Edytowane ]

@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.

To jest jak najbardziej możliwe, ale w wypadku Heyah jednak nieco mniej prawdopodobne, bo to dość znana marka.

 

Operatorem marki Heyah jest T-mobile Polska S.A.

Sprawdz czy na wniosku jest podana ta nazwa operatora.

 

Sprawdź także, czy zgadza się typ kontraktu (prepaid/postpaid). Jeśli masz mix, to zaznaczony powinien być postpaid. Powód odrzucenia z tego powodu wprawdzie powinien być inny, ale nie zaszkodzi sprawdzić.

 

Sprawdź jeszcze proszę na tej stronie https://archiwum.uke.gov.pl/dostawca/index.php jaki operator się wyświetla dla twojego numeru.

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata w zakładce Zgłoś Sprawę, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 14, Recenzent
  • 41
  • 20
  • 0

Przeniesienie numeru


@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.

Innego salonu w swoim mieście właśnie nie mam.

A wpisali, że "obecnie korzystam z sieci Polkomtel Sp z o.o."

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 14, Recenzent
  • 41
  • 20
  • 0

Przeniesienie numeru


@Jareknapisał(-a)

@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.

To jest jak najbardziej możliwe, ale w wypadku Heyah jednak nieco mniej prawdopodobne, bo to dość znana marka.

 

Operatorem marki Heyah jest T-mobile Polska S.A.

Sprawdz czy na wniosku jest podana ta nazwa operatora.

 

Sprawdź także, czy zgadza się typ kontraktu (prepaid/postpaid). Jeśli masz mix, to zaznaczony powinien być postpaid. Powód odrzucenia z tego powodu wprawdzie powinien być inny, ale nie zaszkodzi sprawdzić.

 

Sprawdź jeszcze proszę na tej stronie https://archiwum.uke.gov.pl/dostawca/index.php jaki operator się wyświetla dla twojego numeru.


Na stronie wyświetla mi operatora T-mobile

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 17965
  • 8677
  • 914

Przeniesienie numeru

To już się wyjaśniło. Polkomtel to plus. Więc jeśli wniosek poszedł do Plusa a nie to T-Mobile/Heyah - więc info o nieaktywności numeru w tej sieci było poprawne.

Więc teraz już możesz nie czekać na wyjaśnianie - możesz przenieść numer czy przez salon czy przez internet.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 25, Specjalista
  • 731
  • 519
  • 58

Przeniesienie numeru

I wszystko jasne :-)
Poziom 14, Recenzent
  • 41
  • 20
  • 0

Przeniesienie numeru


@Piotrekk85napisał(-a)
To już się wyjaśniło. Polkomtel to plus. Więc jeśli wniosek poszedł do Plusa a nie to T-Mobile/Heyah - więc info o nieaktywności numeru w tej sieci było poprawne.

Więc teraz już możesz nie czekać na wyjaśnianie - możesz przenieść numer czy przez salon czy przez internet.

To oni w salonie nie wiedzą jaki operator do numeru z Heyah jest... Ja muszę sama się dowiadywać i jeszcze zgłaszać im gdzie popełnili błąd.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 25, Specjalista
  • 731
  • 519
  • 58

Przeniesienie numeru

Możliwe że wybrał innego operatora przypadkowo i nie zauważył, nie mniej jednak jest to jednak uciążliwe, jak będziesz już w tym salonie to przypomnij żeby podpięli numer tymczasowy do przenoszonego żeby wszystko zadziałało jak należy.
0 Lubię to
Odpowiedz