- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Piotrekk85napisał(-a)
Dziwny ten status po tylu dniach. Spróbowałbym albo zarządać na infolinii kontaktu z dyżurującym kierownikiem sekcji (w dzień) albo napisz do biura prasowego z prośbą o pomoc.
Tylu dniach i ilu wizytach w salonie, prędzej pewnie przez internet jakbym złożyła wniosek to by mi przenieśli numer, ale trudno zadzwonię jutro i się okaże czy coś ustalili.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.
To jest jak najbardziej możliwe, ale w wypadku Heyah jednak nieco mniej prawdopodobne, bo to dość znana marka.
Operatorem marki Heyah jest T-mobile Polska S.A.
Sprawdz czy na wniosku jest podana ta nazwa operatora.
Sprawdź także, czy zgadza się typ kontraktu (prepaid/postpaid). Jeśli masz mix, to zaznaczony powinien być postpaid. Powód odrzucenia z tego powodu wprawdzie powinien być inny, ale nie zaszkodzi sprawdzić.
Sprawdź jeszcze proszę na tej stronie https://archiwum.uke.gov.pl/dostawca/index.php jaki operator się wyświetla dla twojego numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.
Innego salonu w swoim mieście właśnie nie mam.
A wpisali, że "obecnie korzystam z sieci Polkomtel Sp z o.o."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Jareknapisał(-a)
@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
A ja napiszę tak. Konsultant błędnie wpisał operatora dawcę, ten błędny operator odmówił przeniesienia bo u niego numer nieaktywny, a Heyah nie widzi wniosku bo ten trafił do błędnego operatora. Iść do Salonu i ponowic wniosek o przeniesienie oraz podpoac numeru tymczasowy. Wybrać inny salon niż ostatnio.To jest jak najbardziej możliwe, ale w wypadku Heyah jednak nieco mniej prawdopodobne, bo to dość znana marka.
Operatorem marki Heyah jest T-mobile Polska S.A.
Sprawdz czy na wniosku jest podana ta nazwa operatora.
Sprawdź także, czy zgadza się typ kontraktu (prepaid/postpaid). Jeśli masz mix, to zaznaczony powinien być postpaid. Powód odrzucenia z tego powodu wprawdzie powinien być inny, ale nie zaszkodzi sprawdzić.
Sprawdź jeszcze proszę na tej stronie https://archiwum.uke.gov.pl/dostawca/index.php jaki operator się wyświetla dla twojego numeru.
Na stronie wyświetla mi operatora T-mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
Więc teraz już możesz nie czekać na wyjaśnianie - możesz przenieść numer czy przez salon czy przez internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesienie numeru
@Piotrekk85napisał(-a)
To już się wyjaśniło. Polkomtel to plus. Więc jeśli wniosek poszedł do Plusa a nie to T-Mobile/Heyah - więc info o nieaktywności numeru w tej sieci było poprawne.
Więc teraz już możesz nie czekać na wyjaśnianie - możesz przenieść numer czy przez salon czy przez internet.
To oni w salonie nie wiedzą jaki operator do numeru z Heyah jest... Ja muszę sama się dowiadywać i jeszcze zgłaszać im gdzie popełnili błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś