- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
Płacę 120 zł miesięcznie za internet, który nie dziala – prędkość 0,3 Mb/s to jakaś kpina. Obsługa mówi ze jest “Przeciążenie nadajnika” to dla nich uniwersalna wymówka, żeby olać klientów i olewać jakość usług. Tymczasem, gdy daję sobie hotspot z tej samej sieci, mam (też tragedia bo jestem w zasięgu 5g) - 18 Mb/s, czyli 60 razy szybciej, co pokazuje, że problem jest po ich stronie, a nie u mnie.
Dodatkowo zaobserwowałem sztuczne przyspieszenie internetu tuż przed końcem umowy.
To jawne oszustwo i manipulacja. Nie inwestują w infrastrukturę, nie naprawiają problemów, tylko wciskają bull****** o przeciążeniach, które nigdy nie powinny powodować tak tragicznego internetu, no serio 87kbps nie da się wytłumaczyć logicznie i matematycznie przeciążeniem. To jest poniżej standardów europejskich oraz prędkości minimalnej 4g określonej w umowie (1mb/s, skandal ale nawet tutaj łamią warunki umowy)
Nastepnym razem gdy składałem reklamacje konsultant polecił mi wymienić kartę sim bo możliwe ze problem był z kartą, zostałem poinformowany że jedyną możliwością wymiany karty jest wizyta w salonie i opłata za to. Nie powinienem ponosić dodatkowych kosztów za wadliwy sprzęt dostarczony przez operatora. Ze względu na wykonywaną działalność ponoszę straty finansowe i uczę się online wiec potrzebuje dobrego internetu 24/7. Myślę nad zgłoszeniem do UKE i UOKiK oraz o pozwie
Pozniej speed test
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
Dobrze gdybyś napisał jakiego sprzętu używasz do odbioru internetu mobilnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
sprawdzałem na drugim modemie, na telefonie i na mobilnym routerze nigdy nie działało poprawnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
Ja bym potestował. Mam na myśli kupno startera na kartę. Praktycznie jeśli wysyłanie jest większe od pobierania to znaczy że jest sieć przeciążona. Kup starter Play, T-mobile i Plusa. Po prostu przetestuj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
@nekronnapisał(-a)sprawdzałem na drugim modemie, na telefonie i na mobilnym routerze nigdy nie działało poprawnie
Nie znam takiej marki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
@nekron generalnie możemy sobie ponarzekać...
Pytanie, co zrobiłeś dla weryfikacji problemu? Same testy to tylko wskazówka. Trzeba namierzyć nadajnik, zrobić pomiary zasięgu, podjechać bliżej i sprawdzić, czy to nie problem zakłócania nadajnika, przetestować anteny do routera mobilnego itd.
Mobilny nie gwarantuje przesyłu, a warto sprawdzić, czy przypadkiem lejek nie jest aktywny...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
A co ja jestem jakimś inżynierem Orange?
Może jeszcze ustalić trajektorię słońca względem routera?
ja nie jestem technikiem - ja płacę za internet i ma działać po podłączeniu. Ta odpowiedź to jakiś żart? Daruj sobie, z takimi wymówkami - możliwe ze prędkość jest tragiczna ponieważ kubek leży nierówno, to jest po prostu kabaret.
Nie wiem czym się zajmujesz może to twoje hobby ale ja mam życie i nie mam czasu ani zamiaru lokalizować nadajniki robić pomiary terenowe 😂 Proszę cię to operator ma zapewnić działającą usługę, ja jestem klientem a nagle mam się zamienic w patrol techniczny?
I jeszcze to “internet mobilny nie gwarantuje przesyłu”
Przecież to jak kupić pizzę, a dostać karton z ketchupem i hasłem „generalnie może być, może nie“.
“co zrobiłeś dla weryfikacji problemu”
To tak, jakbyś w restauracji narzekał na zepsutą zupę, a kelner pytał: „A czy sam pan próbował ugotować lepszą?” @agat13
________________
* Edytowałem wpis + scaliłem – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
UKE i pozasądowe rozwiązanie. Pomogą Ci rozwiązać umowę bez kary, to samo przeżyłem z siecią Play ciągłe ich tłumaczenie że sieć przeciążona ale płacić musiałem i dodatkowo wykupić internet u innego operatora. Miesiąc i po sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
@nekron słusznie, "nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobisz?"
Nie zamierzam nakłaniać nikogo do działania. Ja piszę co bym sam sprawdził zanim zacznę pisać do organów nadrzędnych. Szczerze, znam odpowiedź operatora, ba, nawet przewiduje odpowiedź z UKE...
Co zrobisz, Twoja sprawa.i nic mi do tego..tylko ja bym troszkę sprawdził operatora, aby mieć argumenty, a nie walił w ciemno..
A, i życzę, aby naprawdę działało,szybciej bo co mi szkodzi???
O.S. Życie...wierz mi, nie Ty pierwszy i nie ostatni masz taki problem, ale kilku moim znajomym udało się podnieść komfort pracy dzięki działaniom...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeciążenie wymówka
ten tekst: „co zrobisz, Twoja sprawa” – złoto. Klasyczna postawa: “nic nie zmieniaj, nie ruszaj, bo i tak Cię oleją”. I jeszcze to „ja bym sprawdził, żeby mieć argumenty” – no super, tylko klient płaci, żeby MIEĆ USŁUGĘ, a nie argumenty do wojny sądowej.
To jakbyś zamówił klasycznie pizzę, a dostał karton z plasteliną i usłyszał:
– A spróbowałeś ją podgrzać i zjeść? Bo ja bym spróbował, zanim zadzwonię z reklamacją….
________________
* Edytowałem wpis – moderator Michał
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »