- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Witam, od tygodnia mam problem z połączeniami wychodzącymi jak i przychodzącymi. Brak sygnału przy dzwonieniu i po chwili automatycznie rozłącza rozmowę. To samo maja ci którzy do mnie dzwonią - brak sygnału. Na Internet moge wejśc normalnie. SMS też dochodzą i przychodzą bez problemu... Gdy wpiszę kod *124*# (sprawdzenie stanu konta) uruchamia się kod USSD a po chwili "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI". Nie mam pojęcia co może być nie tak. Kartę wkładałem do innego telefonu i tam wszystko działało bez problemu. Mój telefon to Huawei Y5. Żadne resety, ustawienia fabryczne nie pomagają. Zastanawiam się nad oddaniem telefonu do naprawy gdyż posiada on jeszcze gwarancję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Seryjka pytań bo ogólnie piszesz.
1. Kiedy aktywowałeś numer? przed 25 lipca 2016 czy po?
2. Jeśli po 25 lipca 2016 czy masz zarejestrowany?
3. Czy korzystałeś z usługi Orange Extra Numer?
4. Czy jesteś w Polsce czy korzystasz z roamingu za granicą?
5. Czy możesz wysyłać i odbierać smsy? czy problem jest z połączeniami?
6. czy próbowałeś przełożyć kartę sim do innego aparatu? nadal jest problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Witam 🙂
1. Numer aktywowałem z 4 miesiące temu. Dokładnie nie pamiętam w każdym bądź razie marzec/kwiecień.
2. Nie, nie rejestrowałem ( zastanawiałem się czy może z tym być problem).
3. Nie
4. Jestem w Polsce, nie korzystam z roamingu.
5. Tak, sms działają bez zarzutu, Internet tak samo. Tylko połączeniami jest problem. Choć nie powiem, przed chwilą próbowałem i coś niby łączyło ale ponowna próba i kolejne kończył się niepowodzeniem. Raz na ruski rok coś ruszy ale ogólnie nie działa.
6. Próbowałem. Na innym aparacie karta SIM działa bez problemu.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
To kolejna rundka. Problem jest po stronie aparatu.
1) czy bawiłeś się kodami pin2 lub puk2? jak nie wiesz co to, to dobrze 😉
2) czy używałeś aplikacji do blokowania rozmów, antywirusów, do szyfrowania danych?
3) czy modyfikowałeś jakoś Androida? ew. czy pobierałeś aktualizację ostatnio?
4) czy próbowałeś zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
1. Nie, nie kojarzę tych nazw na szczęście 😄
2. Miałem aplikację na telefonie ale nie był to typowy antywirus tylko aplikacja która usuwała śmieci etc., co do szyfrowania danych to nie.
3. Pobierałem aktualizację albo jakąś nakładkę (nie pamiętam już), jakiś miesiąc temu ale problem występuje od niedawna.
4. Tak zresetowałem telefon dzisiaj i nadal to samo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Ja bym jeszcze przeinstalował samodzielnie Andoida zgodnie z softem na stronie producenta. Ale to może powodować utratę gwarancji. Więc chyba zostaje serwis.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Nie zauważyłem żadnego błędu... Wygląda na to że serwis... Ale to nic, dzięki wielkie za pomoc ! 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniami
Być może masz jakiś problem z płytą główną?? Jeśli masz telefon na gwarancji to zgłoś się do serwisu. Tak czuje że tutaj coś będzie nie tak.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »