- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, mam pytanie co do płacenia telefonem. Mam tu dokładniej na myśli, kupno czegoś przez SMS albo przez zadzwonienie na dany numer i wpisanie kodu który dostaliśmy. Mam dziwną blokade, że powyżej 30zł jak wydam i chce zapłacić więcej bo mi brakuje, to pan automat mówi mi "Brak środków na końcie", kiedy mam dobre ponad 70zł więc nie widzę przeszkód by opłacić daną "rzecz" za jednym razem a tu jednak się pomyliłem i mam jakąś blokade. Prosze o pomoc bo mam tak od dłuższego czasu, szukałem w telefonie, w internecie i nigdzie nie ma logicznej odpowiedzi...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od grudnia są nowe limity. Domyślnie 35 zł. Sprawdź na mój Orange czy ich nie masz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od grudnia są nowe limity. Domyślnie 35 zł. Sprawdź na mój Orange czy ich nie masz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność online SMS lub przez połączenie
Dokładnie tak jak pisze @Piotrekk85.
W grudniu, ustawodawca wprowadził obowiązkowy limit na usługi premium w wysokości 35 zł. Limit w tej wysokości obowiązuje dla każdego kto nie zmieni jego wartości.
W Mój Orange możesz zmienić wysokość limitu lub go całkowicie wyłączyć. Możesz to zrobić także przez SMS pod numer 80603.
Treści:
LIMIT 0 by zablokować usługi premium.
LIMIT X by ustawić wartość limitu na X złotych np. LIMIT 100.
LIMIT WYLACZ by limit wyłączyć.
SMS bezpłatny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatność online SMS lub przez połączenie
hej @Uuzu 🙂
jeśli uważasz, że któraś z odpowiedzi była przydatna, to - śmiało! - oznacz ją :). Dzięki temu o wiele większe grono użytkowników będzie miało okazję się z nią zapoznać