17-05-2019
16:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-05-2019
16:57
Błąd w przeniesieniu numeru a numer tymczasowy.
Witam, podczas przenoszenia numeru do Orange podałem zła nazwę operatora gdyż niedawno zmienił się wlaściciel sieci a2mobile. Cały proces prawdopodobnie muszę powtórzyć. Czy można powiązać nowy proces przenoszenia z dotychczasowym numerem tymczasowym?
Etykiety:
4 ODPOW. 4
17-05-2019
17:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-05-2019
17:17
Błąd w przeniesieniu numeru a numer tymczasowy.
Tak. A jak przenosiłes numer - online czy w salonie?
17-05-2019
17:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-05-2019
17:56
Błąd w przeniesieniu numeru a numer tymczasowy.
Online.
17-05-2019
18:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-05-2019
18:03
Błąd w przeniesieniu numeru a numer tymczasowy.
To napisz na czacie lub zadzwoń na infolinii jak otrzymasz informację o odrzuceniu wniosku o przeniesienie.
21-05-2019
12:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-05-2019
12:12
Błąd w przeniesieniu numeru a numer tymczasowy.
Niestety przypisanie numeru tymczasowego do nowego zlecenia, tylko stacjonarnie. Zrezygnowałem, złożyłem nowy wniosek. Od 17.05 czekam na jakąś informację i nic. Gdy wchodzę na podgląd statusu to widnieje, że zlecenie zamknięte, status zlecenia przeniesienia numeru: zwolnione. Nie wiem co o tym sądzić. Przy pierwszej próbie przeniesienia numeru, działo się to wszystko znacznie szybciej, co chwilę jakieś info na maila lub telefon, a teraz cisza.