Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Free, przedłużenie ważności środków: 29 zł vs. 9zł


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 27
  • 0

Orange Free, przedłużenie ważności środków: 29 zł vs. 9zł

Piotrekk85 , złożyłem na czacie. Gdzie indziej mogę złożyć reklamację?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32446
  • 36829
  • 1370

Orange Free, przedłużenie ważności środków: 29 zł vs. 9zł


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 27
  • 0

Orange Free, przedłużenie ważności środków: 29 zł vs. 9zł

Piotrekk85, Dzięki, spróbuję zapytać w UKE o obie sprawy. Wprowadzające w błąd nazwy usług to jedno ale brak adresu mail dla klientów to coś jeszcze ciekawszego - przynajmniej dopóki jesteśmy jeszcze w Unii. Wysyłanie papierowych listów to kpina, a pozostałe metody nie dają szans na wiarygodną dokumentację. I chyba o to chodzi.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1643
  • 5665
  • 62

Orange Free, przedłużenie ważności środków: 29 zł vs. 9zł

Mam trochę inne zdanie.

 

Dla klienta nazwa usługi ma tylko ułatwić znalezienie właściwej usługi dla swoich potrzeb.

Przed uruchomieniem usługi należy sprawdzić w regulaminie usługi przynajmniej to, czy usługa rzeczywiście spełnia moje potrzeby.

Tylko tyle i aż tyle wypada najpierw  wykonać.

 

Dla firmy nazwa usługi ma za zadanie przyciągnąć klienta do zakupu usługi.

 

O tym,że niektóre nazwy sugerują inne działanie usługi to wielokrotnie już na forum było poruszane. Czasami jest to z korzyścią dla klienta, a czasami nie.

 

W podobnych sprawach przy nakładaniu milionowych kar przez urzędy chroniące klientów zarabiają zawsze prawnicy i nawet więcej niż ewentualnie uprawomocnia kara po wielu latach.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32446
  • 36829
  • 1370

Orange Free, przedłużenie ważności środków: 29 zł vs. 9zł

@Trout adres który jest wymagany w ramach cytowanych przez Ciebie przepisów jest znany. To sklep@orange.pl

Ale po prostu nie możesz go znaleźć, bo Cię te przepisy nie obejmują. To dotyczy zakupów przez internetu lub poza siedzibą firmy. A nie do usług telekomunikacyjnych.