12
Postów
27
Kudo
0
Rozwiązania
25 like
10 odpowiedzi
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
20-05-2024 11:37
Piotrekk85, Dzięki, spróbuję zapytać w UKE o obie sprawy. Wprowadzające w błąd nazwy usług to jedno ale brak adresu mail dla klientów to coś jeszcze ciekawszego - przynajmniej dopóki jesteśmy jeszcze w Unii. Wysyłanie papierowych listów to kpina, a pozosta [...]
20-05-2024 11:07
Piotrekk85 , złożyłem na czacie. Gdzie indziej mogę złożyć reklamację?
20-05-2024 10:53
Myślałem też o Urządzie Komunikacji Elektronicznej. Ktoś z Was próbował w którejś z tych instytucji? Ciekawe, że Orange od lat nie posiada adresu email do korespondencji, chociaż prawa konsumenckie w Unii go do tego obligują. To są cuda!
20-05-2024 11:37
Piotrekk85, Dzięki, spróbuję zapytać w UKE o obie sprawy. Wprowadzające w błąd nazwy usług to jedno ale brak adresu mail dla klientów to coś jeszcze ciekawszego - przynajmniej dopóki jesteśmy jeszcze w Unii. Wysyłanie papierowych listów to kpina, a pozosta [...]
20-05-2024 10:27
Właśnie sprawdziłem ustawodawstwo EU. Każda duża firma ma obowiązek udostępniania adresu email do kontaktu z klientami. Ciekawe, dlaczego Orange to nie obowiązuje?e-Commerce Directive (Directive 2000/31/EC)Article 5: General Information to be ProvidedInfor [...]
20-05-2024 10:04
Ani chat ani telefon nie umożliwiają dokumentowania wymiany korespondencji. Tylko forma pisemna to gwarantuje i zostawia ślad.