- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chciałabym się dowiedzieć czy Orange ma obowiązek przyjąć każde zgłoszenie i wniosek na infolinii? Czy na przykład konsultant może powiedzieć od razu ze sprawy nie da się załatwić i odmowic. Wiem ze jest mozliwosc ponownej aktywacji numeru zablokowanego w specjalnych prxypadkach a moj do tych niestety nalezy. Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@EweaaWszystko zależy od sytuacji. Jeśli czas od dezaktywacji nie jest zbyt długi, a numer dalej pozostaje w puli numerów zdjętych-wolnych, istnieje możliwość przywrócenia go do życia. Co prawda wymaga to określonych działań i dobrej woli ze strony Operatora...Jeśli zaś Operator poczynił już jakieś kroki dotyczące zagospodarowania tego numeru, sprawa będzie trudna (a wręcz niemożliwa) do odkręcenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa oczywiście że możesz złożyć wniosek/zgłoszenie i operator na nie odpowie, ale też jest taka możliwość że konsultant może od razu udzielić odpowiedzi na zgłoszenie jeżeli nie wymaga to specjalnej procedury jak na przykład reklamacja, z tego co piszesz najlepiej jednak jak złożysz reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa zakładam, że chodzi o odzyskanie nieaktywnego numeru. Jeżeli nie minął rok, to powinno się dać odzyskać. Takie przypadki były już na NO i często zakończone powodzeniem. W takiej sytuacji konsultant nie podejmie decyzji przy pierwszej reklamacji/ zgłoszeniu. Taka sytuacja wymaga głębszej konsultacji, ale jest do wykonania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa wszystko zależy od sytuacji Opisz w dwóch słowach, może podpowiemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
Mój numer został zablokowany wg centrum obsługi w październik/listopad. Nie zauważyłam kiedy bo nie używałam numeru. Jestem przekonana ze w zeszłym roku wysyłałam smsa żeby przedłużyć konto o rok. W każdym bądź razie numer jest nieaktywny. Numer jest połączony z moim kontem bankowym w Polsce. Nie mam żadnej możliwości tego zmienić, jedyna aktualnie to odzyskać numer. Mieszkam w Norwegii, mamy tutaj od co najmniej pół roku zamknięte granice wiec przyjazd do Polski jest nie możliwy. Na wizytę w jedynej ambasadzie w Oslo muszę czekać minimum 3 miesiące. Pieniążki potrzebne mi są na już ze względów zdrowotnych i życiowych. Próbowałam złożyć wniosek przez telefon lub otrzymać jakiś kontakt mailowy żeby złożyć podanie o przywrócenie numeru telefonu, niestety na infolinii słyszę tylko ze Orange nie ma możliwości przywrócenia numeru i nic nie można zrobić. Zero proby przyjęcia zgłoszenia, tylko standardowa formułka. Kupiłam tez (poprzez siostrę) numer na kartę i za pomocą opcji zmień numer znaleźć ten który był mój - nie udało się. Siostra rozmawiała również w punkcie Orange, gdzie bez zagłębiania się w problem dostała wiadomość - nie możliwe, Orange nic takiego nie może zrobić i nierobi. Wczoraj z desperacji wysłałam emaile do biura.prasowego@orange.pl wojciech.jabczynski@orange.com inspektorochronydanych@orange.com i innych do których kontakt znalazłam na stronie Orange. Dla mnie w tej chwili to sprawa prawie „życia”. Pozdrawiam wszystkich którzy chcą mi pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
Dziekuje za podniesienie mnie na duchu. Wlasnie udalo mi sie zlozyc reklamacje telefonicznie. Zostala przyjeta do rozpatrzenia wiec mam nadzieje ze sie uda...licze na to jak na ostatnia deske ratunku.. nie latwo zyc ze swiadomoscia ze nie masz dostepu do oszczednosci zycia kiedy ci sa na prawde potrzebne..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa teraz trzeba czekać na odpowiedź na reklamację (miejmy nadzieję że pozytywną). Oczywiście daj znać o efektach. Trzymamy kciuki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaanapisał(-a)Dam znac jak tylko cos bede wiedziala 🙂
Zgodnie w polskim prawem na rozpatrzenie jest do 30 dni ale realnie koło tygodnia więc trzymam kciuki 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@EweaaWszystko zależy od sytuacji. Jeśli czas od dezaktywacji nie jest zbyt długi, a numer dalej pozostaje w puli numerów zdjętych-wolnych, istnieje możliwość przywrócenia go do życia. Co prawda wymaga to określonych działań i dobrej woli ze strony Operatora...Jeśli zaś Operator poczynił już jakieś kroki dotyczące zagospodarowania tego numeru, sprawa będzie trudna (a wręcz niemożliwa) do odkręcenia
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »