- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa tylko z odzyskaniem numeru trzeba się spieszyć, monitorować swoje zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa minął już tydzień od złożonej przez Ciebie reklamacji, może czas się dowiedzieć na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
Przepraszam za pozne odpisanie, niestety reklamacja nie zostala rozpatrzona pozytywnie tzn nie bylo zadnej mozliwosci przywrócenia numeru. Trafił już do obiegu. Przepraszam za zwłokę w odpisaniu, wszystko się u mnie toczy teraz na najwyższych obrotach. Biegam po urzędach norweskich i tłumaczach - zmiana numeru telefonu w polskim banku z za granicy- graniczy z cudem w dobie pandemii. Dziekuje wszystkim za pomoc - zwłaszcza agat13, który wspierał mnie pomysłami i dobrymi radami na priv. Zabrakło nie wiele..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa mimo wszystko dziękujemy za odpowiedź, szkoda że się nie udało. Życzę powodzenia w dalszym załatwianiu spraw. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Numer nie aktywny
@Eweaa dziękuję za dobre słowo. To dla nas normalne, że staramy się pomóc że wszystkich sił. Trzymam kciuki za pozytywne zakończenie sprawy. Pozdrawiam
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »