- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
To dotyczy pytania 2. gdy jestem w roamingu i raczej w centrum kraju innego niż Polska.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
@iiProponuje Ci napisać reklamacje do Orange. Tu nie mamy wglądu do systemu tam wszystko sprawdza dokładnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
Tutaj reklamacja nie będzie potrzebna. Piotrekk85 wyżej wyjaśnił skąd to się bierze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
Dziękuję za odpowiedzi!
Co do pytania 2. o duplikaty w roamingu. Jeżeli duplikaty wynikałyby z przyczyny podanej przez Piotrekk85, to ilość danych w duplikacie byłaby inna a jest identyczna jak w pozycji nad duplikatem, w sumie wszystko w duplikacie jest identyczne: czas, ilość danych, koszt. Żadne z podanych uzasadnień do mnie nie przemawia. Jutro (w dzień roboczy) zadzwonię na infolinię zapytać o to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
To też może być błąd wyświetlania (czy pobrało Ci dwa razy złotówki? czy kontrolujesz saldo na bieżąco?)
To też może być błąd w bilingu ale to co najwyżej reklamacja wyjaśni.
Najlepiej używać licznika na poziomie telefonu biorąc poprawkę na to, jakie jest taktowanie w danym momencie. Oczywiście licznik powinien uwzględniać dane wychodzące i przychodzące (co większość nie robi).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2.
W rozmowie z konsultantką uzyskałem odpowiedź. Okazuje się, że w wykazie połączeń dostępnym dla mnie na stronie https://www.orange.pl/moj_orange/wykorzystanie/pelen_wykaz jest jakiś błąd i duplikaty się sumują w podsumowaniu za Internet. Konsultantka w swoim wykazie widzi sumę nie uwzględniającą duplikatów.
Czyli w wykazie dostępnym dla mnie jest w podsumowaniu:
Internet Transfer 1.81 MB Koszt 0,20 zł
A w wykazie wg konsultantki jest w podsumowaniu:
Koszt 0,10 zł (transfer zapewne też jest o połowę mniejszy niż ten widoczny dla mnie)
A duplikaty połączeń z Internetem w roamingu są związane z działaniem usługi AntyBillszok.
https://www.orange.pl/omnibook/limit-transmisji-danych-w-roamingu#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
@ii "A duplikaty połączeń z Internetem w roamingu są związane z działaniem usługi AntyBillszok."
To ma jakiś sens?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
"A duplikaty połączeń z Internetem w roamingu są związane z działaniem usługi AntyBillszok."
Duplikat jest licznikiem ilości danych tylko w roamingu by sprawdzać ich sumę z limitem ustawionym w AntyBillszok - tak to rozumiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieprawidłowy koszt połączeń z Internetem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »