Nie mogę kupować za pomocą sms

ROZWIĄZANE

Poziom 2, Obserwator Przestworzy
  • 0
  • 0
  • 0

Nie mogę kupować za pomocą sms

Witam

Miewam od pewnego czasu problem taki gdyż przez przypadek w pośpiechu włączyłem blokade wysyłania sms płatnych. Wyłączyłem ja a to nic nie pomogło.

Czy mógłby ktos mi cos doradzic jak to naprawić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4796
  • 121

Nie mogę kupować za pomocą sms

...jeżeli wyłączyłeś blokadę sms specjalny/premium poprzez Orange on-line lub analogicznie do sposobu jej włączenia, spróbuj zrestartować telefon. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z BOK poprzez Mój Orange. Pamiętaj też, że blokady są dwie, jedna jest w ustawieniach wiadomości, druga u operatora. Poza tym, jesli masz ofertę na kartę, sprawdź dostępne środki.

 

UWAGA! SMS Premium są wiadomościami o podwyższonej opłacie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4796
  • 121

Nie mogę kupować za pomocą sms

...jeżeli wyłączyłeś blokadę sms specjalny/premium poprzez Orange on-line lub analogicznie do sposobu jej włączenia, spróbuj zrestartować telefon. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z BOK poprzez Mój Orange. Pamiętaj też, że blokady są dwie, jedna jest w ustawieniach wiadomości, druga u operatora. Poza tym, jesli masz ofertę na kartę, sprawdź dostępne środki.

 

UWAGA! SMS Premium są wiadomościami o podwyższonej opłacie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32932
  • 39712
  • 1397

Nie mogę kupować za pomocą sms

https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-wiadomo%C5%9Bci-premium-w-Sa...

Jeśli to nie pomaga lub masz Androida w wersji 6 i wyżej, to są dwie opcje:
- zmiana aplikacji do smsów gdzie jest to do modyfikacji
- reset do ustawień fabrycznych (wcześniej warto zrobić kopię zapasową)
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Nie mogę kupować za pomocą sms

Operator ma też 24 godziny na wykonanie Twojej dyspozycji, ale tak jak pisze @mabud73  często pomaga wyłączenie i włączenie telefonu ponownie. Pozdrawiam.


Zespół Nasz Orange
  • 1133
  • 8380
  • 82

Nie mogę kupować za pomocą sms

Dzień dobry @Robaq16 ,

 

Za każdym razem klikając w "rozwiązanie" ułatwiasz innym znalezienie najbardziej trafnej odpowiedzi. W związku z tym, zaznacz proszę z powyższych odpowiedzi jedną, która jest najbardziej trafną.

 

Pozdrawiam,

Rafał