Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę kupować za pomocą sms

ROZWIĄZANE

Poziom 2, Obserwator Przestworzy
  • 0
  • 0
  • 0

Nie mogę kupować za pomocą sms

Witam

Miewam od pewnego czasu problem taki gdyż przez przypadek w pośpiechu włączyłem blokade wysyłania sms płatnych. Wyłączyłem ja a to nic nie pomogło.

Czy mógłby ktos mi cos doradzic jak to naprawić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Nie mogę kupować za pomocą sms

...jeżeli wyłączyłeś blokadę sms specjalny/premium poprzez Orange on-line lub analogicznie do sposobu jej włączenia, spróbuj zrestartować telefon. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z BOK poprzez Mój Orange. Pamiętaj też, że blokady są dwie, jedna jest w ustawieniach wiadomości, druga u operatora. Poza tym, jesli masz ofertę na kartę, sprawdź dostępne środki.

 

UWAGA! SMS Premium są wiadomościami o podwyższonej opłacie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Nie mogę kupować za pomocą sms

...jeżeli wyłączyłeś blokadę sms specjalny/premium poprzez Orange on-line lub analogicznie do sposobu jej włączenia, spróbuj zrestartować telefon. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z BOK poprzez Mój Orange. Pamiętaj też, że blokady są dwie, jedna jest w ustawieniach wiadomości, druga u operatora. Poza tym, jesli masz ofertę na kartę, sprawdź dostępne środki.

 

UWAGA! SMS Premium są wiadomościami o podwyższonej opłacie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32699
  • 38287
  • 1382

Nie mogę kupować za pomocą sms

https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Jak-w%C5%82%C4%85czy%C4%87-wiadomo%C5%9Bci-premium-w-Sa...

Jeśli to nie pomaga lub masz Androida w wersji 6 i wyżej, to są dwie opcje:
- zmiana aplikacji do smsów gdzie jest to do modyfikacji
- reset do ustawień fabrycznych (wcześniej warto zrobić kopię zapasową)
Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę kupować za pomocą sms

Operator ma też 24 godziny na wykonanie Twojej dyspozycji, ale tak jak pisze @mabud73  często pomaga wyłączenie i włączenie telefonu ponownie. Pozdrawiam.


Zespół Nasz Orange
  • 1124
  • 8058
  • 81

Nie mogę kupować za pomocą sms

Dzień dobry @Robaq16 ,

 

Za każdym razem klikając w "rozwiązanie" ułatwiasz innym znalezienie najbardziej trafnej odpowiedzi. W związku z tym, zaznacz proszę z powyższych odpowiedzi jedną, która jest najbardziej trafną.

 

Pozdrawiam,

Rafał