- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Napisałem dziś na Twitterze i Face. Oczywiście gadka-szmatka. Nie znają problemu. Może coś z kartą SIM.
Ręce opadają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Cześc wszystkim. tak jak pisałem sprawa jest nieco bardziej skompilowany niż może się wydawać, Dodatkowo jest weekend, jutro zapewne będzie więcej wiadomo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Aha, czyli tak:
@Anonim - iPhone jest kapryśny w PL, tak? Jeszcze dwa miesiące temu nie był. Z Orange oraz Orange w tej lokalizacji - korzystam właśnie ze wględu na bdb jakość usług z mojego doświadczenia. Jak działał to powinien i teraz działać. W innych sieciach zawsze mi działał
@Anonim - czy podanie zrzutów, czasu i charakteru problemu to mało? Zamieniasz strony rolami. Wsparcie zadaje pytania użytkownikowi, próbuje lokalizować problem poprzez rozmowę a nie, że użytkownik bada problem i sugeruje (zmyślam) - winny jest serwer DNS. Nikt nie zaznaczał na moim starterze "wymaga znajomości zagadnień sieci komórkowych, transmisji danych".
Jak wsparcie nie odpowie na forum, bo jest zajęte pracami nad problemem - to luz, byle tylko prace zostały podjęte.
@Anonim - skoro mówisz, że sporo porad już jest i wystarczy je zastosować, to poczytaj, że były stosowane oraz zaznacz, że to porady do testów lub jako trytyka na a nie jako rozwiązanie problemu.
@Anonim - widziałeś te zgłoszenia do BOK, o których piszesz? Pachnie mi tu elektrodą. Powtórzę, to wsparcie ma zapłacone za wiedzę w temacie. Użytkownik ma prawo nie wiedzieć absolutnie nic poza tym, co podpisał w akceptowanych regulaminach.
Piszesz, jak gdyby nam użytkownikom zależało na aktywnym nie udzielaniu informacji operatorowi i hejcie. Przynajmniej spójrz na nasze posty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Dzisiaj cały dzień internet u mnie działał za każdym razem kiedy załączyłem dane,ale teraz była chyba godzina 21:45 kiedy załączyłem dane i internetu w telefonie nie miałem w ogóle, tryb samolot i znowu wszystko działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Również po 21szej skorzystałem z jednej karty (router w DG) i transmisja danych zupełnie nie działała, na drugiej karcie (w iPhone, używana w ciągu dnia do nawigacji) - jeszcze do 19stej połączenie działało, trasa z DG A1 do granicy z Czechami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Mam nadzieję, że ten nowy tydzień przyniesie jakieś „rozwiązanie”.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Dostałem SMS na flexa, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane, a gdyby coś nie działało to mam pisać na czacie flex info: dzień, godzina, numer (połączenia?).
11:42 lecę samolotem do Tychów, restartuję Spotify na iPhone (OFnK) i S10 (flex). Na obu działa Spotify i NO, próbuję Spotify Connect - nie działa. Na S10 (flex) przełączyłem się na kartę PLAY o 11:54 i Spotify Connect działał, potem o 11:55 znowu na flexie - już nie. Zaraz skopiuję to na czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
@marekwnapisał(-a)Dostałem SMS na flexa, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane, a gdyby coś nie działało to mam pisać na czacie flex info: dzień, godzina, numer (połączenia?).
11:42 lecę samolotem do Tychów, restartuję Spotify na iPhone (OFnK) i S10 (flex). Na obu działa Spotify i NO, próbuję Spotify Connect - nie działa. Na S10 (flex) przełączyłem się na kartę PLAY o 11:54 i Spotify Connect działał, potem o 11:55 znowu na flexie - już nie. Zaraz skopiuję to na czat.
Ciekawe u ciebie problem został niby rozwiązany, zgłoszenie rozumiem zostało zamknięte, a ty sprawdzasz i okazuje się że dalej nie działa tak jak trzeba.
Pytanie do Orange: na jakiej podstawie ktoś stwierdził że na tym numerze u tego użytkownika wszystko działa jak należy? skoro użytkownik dalej zgłasza problemy, i weź się tutaj człowieku nie denerwuj i nie przeklinaj, problem nie występuje od dwóch albo 3 dni tylko już od przeszło miesiąca. Powiem tak w plusie byłem 10 lat, w sieci Play byłem bodajże chyba 8 lat, w sieci Orange jestem niespełna 2 lata i do tej pory wszystko było okej, Ja rozumiem mogą zdarzyć się problemy z internetem, ale problemy te powinny zostać usunięte w przeciągu paru dni, ewentualnie w ciągu tygodnia. Firma Orange pierwsze sygnały że coś się dzieje z internetem zaczęła dostawać 11 listopada, dzisiaj mamy 16 grudnia więc to już przeszło miesiąc. Czy ktoś kompetentny z firmy Orange może powiedzieć jasno, wyraźnie i klarownie jak to jeszcze długo potrwa, i kiedy problem zostanie rozwiązany w 100%? Ja czekam do końca grudnia bo do 31 grudnia mam czas na ponowne zasilenie. Więc od 11 listopada do 31 grudnia to jest prawie 2 miesiące czasu na usunięcie usterki, w mojej ocenie to i tak za długo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
Ja od wczoraj kilka razy musiałem lecieć. Widocznie nasz problem dotyczy tak niewielkiej grupy użytkowników, że dla operatora jest pomijalny. Oczywiście coś z tym usiłowali zrobić, ale usterka jest gdzieś głębiej zaszyta więc nie będą tematu przesadnie drążyć. Ja poza sms z 8 Grudnia z odpowiedzią na zgłoszenie techniczne więcej info od Orange nie otrzymałem. Tak więc nie widzę sensu pisać kolejnych zgłoszeń tylko odlecieć stąd na dobre po wykorzystaniu środków na koncie 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa spotify na transmisji danych
@murashid problemy z internetem mobilnym, tu na forum są zgłaszane często, ale to nie oznacza globalnej awarii, ja miałem tydzień problemy z danymi mobilnymi, ale nie całkowity, działały dane mobilne i Spotify też, jak się sesja przerwała, wystarczyło włącz/ wyłącz tryb samolotowy zastosować, zresztą dawałem zrzuty z aplikacji że działają, gro pisała że nic im nie działa > bez umotywowania tego, choćby zrzutem z historii połączeń czy aplikacji, nakręcasz temat mocno i kilku innych, nie wiem jak tam w profilu macie, ale jeśli dopisek ipv6 jest na prepaid, to problemy z danymi mobilnymi gwarantowany, kilku tu sensownie problemy opisało, więc to się docenia, jeśli zamykają zgłoszenia to znaczy że usterka powinna całkowicie ustąpić.