Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie działa spotify na transmisji danych


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 27
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Napisałem dziś na Twitterze i Face. Oczywiście gadka-szmatka. Nie znają problemu. Może coś z kartą SIM. 
Ręce opadają. 


Pracuję w Orange
  • 356
  • 485
  • 25

Nie działa spotify na transmisji danych

Cześc wszystkim. tak jak pisałem sprawa jest nieco bardziej skompilowany niż może się wydawać, Dodatkowo jest weekend, jutro zapewne będzie więcej wiadomo.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 48
  • 50
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Aha, czyli tak:

@Anonim - iPhone jest kapryśny w PL, tak? Jeszcze dwa miesiące temu nie był. Z Orange oraz Orange w tej lokalizacji - korzystam właśnie ze wględu na bdb jakość usług z mojego doświadczenia. Jak działał to powinien i teraz działać. W innych sieciach zawsze mi działał

@Anonim - czy podanie zrzutów, czasu i charakteru problemu to mało? Zamieniasz strony rolami. Wsparcie zadaje pytania użytkownikowi, próbuje lokalizować problem poprzez rozmowę a nie, że użytkownik bada problem i sugeruje (zmyślam) - winny jest serwer DNS. Nikt nie zaznaczał na moim starterze "wymaga znajomości zagadnień sieci komórkowych, transmisji danych".

Jak wsparcie nie odpowie na forum, bo jest zajęte pracami nad problemem - to luz, byle tylko prace zostały podjęte.

@Anonim - skoro mówisz, że sporo porad już jest i wystarczy je zastosować, to poczytaj, że były stosowane oraz zaznacz, że to porady do testów lub jako trytyka na a nie jako rozwiązanie problemu.

@Anonim - widziałeś te zgłoszenia do BOK, o których piszesz? Pachnie mi tu elektrodą. Powtórzę, to wsparcie ma zapłacone za wiedzę w temacie. Użytkownik ma prawo nie wiedzieć absolutnie nic poza tym, co podpisał w akceptowanych regulaminach.

Piszesz, jak gdyby nam użytkownikom zależało na aktywnym nie udzielaniu informacji operatorowi i hejcie. Przynajmniej spójrz na nasze posty.

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 114
  • 77
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Dzisiaj cały dzień internet u mnie działał za każdym razem kiedy załączyłem dane,ale teraz była chyba godzina 21:45 kiedy załączyłem dane i internetu w telefonie nie miałem w ogóle, tryb samolot i znowu wszystko działa.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 48
  • 50
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Również po 21szej skorzystałem z jednej karty (router w DG) i transmisja danych zupełnie nie działała, na drugiej karcie (w iPhone, używana w ciągu dnia do nawigacji) - jeszcze do 19stej połączenie działało, trasa z DG A1 do granicy z Czechami.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 24
  • 27
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Mam nadzieję, że ten nowy tydzień przyniesie jakieś „rozwiązanie”. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 48
  • 50
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych

Dostałem SMS na flexa, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane, a gdyby coś nie działało to mam pisać na czacie flex info: dzień, godzina, numer (połączenia?).

11:42 lecę samolotem do Tychów, restartuję Spotify na iPhone (OFnK) i S10 (flex). Na obu działa Spotify i NO, próbuję Spotify Connect - nie działa. Na S10 (flex) przełączyłem się na kartę PLAY o 11:54 i Spotify Connect działał, potem o 11:55 znowu na flexie - już nie. Zaraz skopiuję to na czat.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 114
  • 77
  • 0

Nie działa spotify na transmisji danych


@marekwnapisał(-a)

Dostałem SMS na flexa, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane, a gdyby coś nie działało to mam pisać na czacie flex info: dzień, godzina, numer (połączenia?).

11:42 lecę samolotem do Tychów, restartuję Spotify na iPhone (OFnK) i S10 (flex). Na obu działa Spotify i NO, próbuję Spotify Connect - nie działa. Na S10 (flex) przełączyłem się na kartę PLAY o 11:54 i Spotify Connect działał, potem o 11:55 znowu na flexie - już nie. Zaraz skopiuję to na czat.


Ciekawe u ciebie problem został niby rozwiązany, zgłoszenie rozumiem zostało zamknięte, a ty sprawdzasz i okazuje się że dalej nie działa tak jak trzeba.

 

Pytanie do Orange: na jakiej podstawie ktoś stwierdził że na tym numerze u tego użytkownika wszystko działa jak należy? skoro użytkownik dalej zgłasza problemy, i weź się tutaj człowieku nie denerwuj i nie przeklinaj, problem nie występuje od dwóch albo 3 dni tylko już od przeszło miesiąca. Powiem tak w plusie byłem 10 lat, w sieci Play byłem bodajże chyba 8 lat, w sieci Orange jestem niespełna 2 lata i do tej pory wszystko było okej, Ja rozumiem mogą zdarzyć się problemy z internetem, ale problemy te powinny zostać usunięte w przeciągu paru dni, ewentualnie w ciągu tygodnia. Firma Orange pierwsze sygnały że coś się dzieje z internetem zaczęła dostawać 11 listopada, dzisiaj mamy 16 grudnia więc to już przeszło miesiąc. Czy ktoś kompetentny z firmy Orange może powiedzieć jasno, wyraźnie i klarownie jak to jeszcze długo potrwa, i kiedy problem zostanie rozwiązany w 100%? Ja czekam do końca grudnia bo do 31 grudnia mam czas na ponowne zasilenie. Więc od 11 listopada do 31 grudnia to jest prawie 2 miesiące czasu na usunięcie usterki, w mojej ocenie to i tak za długo.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2819
  • 7052
  • 183

Nie działa spotify na transmisji danych

Ja od wczoraj kilka razy musiałem lecieć. Widocznie nasz problem dotyczy tak niewielkiej grupy użytkowników, że dla operatora jest pomijalny. Oczywiście coś z tym usiłowali zrobić, ale usterka jest gdzieś głębiej zaszyta więc nie będą tematu przesadnie drążyć. Ja poza sms z 8 Grudnia z odpowiedzią na zgłoszenie techniczne więcej info od Orange nie otrzymałem. Tak więc nie widzę sensu pisać kolejnych zgłoszeń tylko odlecieć stąd na dobre po wykorzystaniu środków na koncie 😞

Anonim

Nie dotyczy

Nie działa spotify na transmisji danych

@murashid  problemy z internetem mobilnym, tu na forum są zgłaszane często, ale to nie oznacza globalnej awarii, ja miałem tydzień problemy z danymi mobilnymi, ale nie całkowity, działały dane mobilne i Spotify też, jak się sesja przerwała, wystarczyło włącz/ wyłącz tryb samolotowy zastosować, zresztą dawałem zrzuty z aplikacji że działają, gro pisała że nic im nie działa > bez umotywowania tego, choćby zrzutem z historii połączeń czy aplikacji, nakręcasz temat mocno i kilku innych, nie wiem jak tam w profilu macie, ale jeśli dopisek ipv6 jest na prepaid, to problemy z danymi mobilnymi gwarantowany, kilku tu sensownie problemy opisało, więc to się docenia, jeśli zamykają zgłoszenia to znaczy że usterka powinna całkowicie ustąpić.