- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, mam problem z Orange. Otóż wczoraj na telefonei włączyłem internet, chwilę korzystałem i w pewnym momencie mi przerwało. Dostałem SMS, że "Masz mniej niż 6zł". Sprawdzam stan konta, a tam pokazało, że mam 0zł. Było około 30zł. W mój orange widzę, że prawie 30zł pochłonął internet, który używałem - raptem 5MB. Okazało się, że miesiąc temu brałem pakiet (1.03), a skończył się wczoraj (1.04), jednak zawsze, i tu podkreślam, zawsze przychodziła mi wiadomość, że upłynął termin pakietu, po którym po prostu ponownie go aktywowałem. Nie dostałem takiej wiadomości, nie byłem wobec tego poinformowany, że upłynął termin pakietui czuję się oszukany. Taki numer zrobili tym bardziej w święto. Czy widzicie jakieś szanse na odwołanie się od tego i odzyskanie środków? Jutro na pewno idę do operatora, ale już chciałbym wiedzieć, czy są szanse na odzyskanie środków oraz czy istnieją jeszcze inne możliwości odzyskania utraconych środków. Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa odnośnie pochłonięcia wszystkich środków z konta z opisanego wcześniej powodu już została wyjaśniona. Zareklamowałem usługę, opisałem, o co chodzi, co się stało i reklamacja została pozytywnie rozpatrzona z uwagi na to, że sytuacja miała miejsce po raz pierwszy. Środki zostały zwrócone na konto, zostałem pouczony, że operator nie ma obowiązku informowania o tym i regulamin nie zobowiązuje do wysyłania takich SMSów. Cieszę się z profesjonalnego podejścia do tematu i już na pewno będę pamiętać o tym, żeby samemu sprawdzać częściej takie rzeczy. Wszystko się pozytywnie wyjaśniło i zwrócono mi środki na konto.
Podejście do tematu w porównaniu do tego, co przeżyłem w salonie Orange to jak niebo a piekło. W salonie to dostałem następującą odpowiedź "proszę sobie doładować konto", "nie można nic zrobić" i "następny"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Jest szansa na odzyskanie utraconych środków. Proponuję skontaktować się z Doradcą na czacie przez zakładkę Kontakt lub przez Facebooka na profilu Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Pakiet internetowy jest ważny 30 dni czyli skończył się 31 marca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Dziękuję za odpowiedzi. 30.03 nie używałem internetu. Wielokrotnie korzystałem z tego pakietu i zawsze przychodził SMS, że termin upłynął - odczytywałem go i w takim wypadku po prostu ponownie aktywowałem pakiet. Tym razem tak się nie stało, nie dostałem takiego SMSa. Ostatni to tylko ten, który przyszedł po aktywacji pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Zgodnie z Regulaminem operator nie musi informować o końcu ważności pakietu, a jedynie o jego wykorzystaniu. Po to jest wersja cykliczna. Jeśli się nie zgadzasz, to złóż reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Byłem to wyjaśnić - dostałem taką odpowiedź, że mam sobie doładować konto, nic nie da rady zrobić. Totalne olanie sprawy, brak jakichkolwiek pytań o szczegóły itp. Wizyta na krócej niż minutę. Złożę jeszcze pisemną reklamację i jak to nie pomoże, to zmieniam operatora. W jakim celu informują SMSem o zakończeniu danego pakietu, jak nie zawsze wiadomość dochodzi i to klient zostaje "na lodzie", jak takiej wiadomości nie dostanie. Nie zawsze potrzebuję internetu, dlatego nie wybrałem opcji cyklicznej. W mojej opinii to wina operatora, ponieważ nie zostałem poinformowany o zakończonej ważności pakietu. Nigdy wcześniej nie miałem sytuacji, by taka wiadomość nie przyszła. Nikt zdrowo myślący nie wydałby 30zł na 5MB internetu. Gdyby wiadomość przyszła, to bym po prostu wziął pakiet, ponieważ w tamtej chwili dostęp do internetu był mi akurat potrzebny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa odnośnie pochłonięcia wszystkich środków z konta z opisanego wcześniej powodu już została wyjaśniona. Zareklamowałem usługę, opisałem, o co chodzi, co się stało i reklamacja została pozytywnie rozpatrzona z uwagi na to, że sytuacja miała miejsce po raz pierwszy. Środki zostały zwrócone na konto, zostałem pouczony, że operator nie ma obowiązku informowania o tym i regulamin nie zobowiązuje do wysyłania takich SMSów. Cieszę się z profesjonalnego podejścia do tematu i już na pewno będę pamiętać o tym, żeby samemu sprawdzać częściej takie rzeczy. Wszystko się pozytywnie wyjaśniło i zwrócono mi środki na konto.
Podejście do tematu w porównaniu do tego, co przeżyłem w salonie Orange to jak niebo a piekło. W salonie to dostałem następującą odpowiedź "proszę sobie doładować konto", "nie można nic zrobić" i "następny"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Witaj @aaaaaa 🙂
Super, że udało się tak szybko i pozytywnie zakończyć Twoją sprawę 😄
Może warto aktywować pakiet cykliczny, aby podobna sytuacja nie miała już miejsca w przyszłości?
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
Już wcześniej wspomniałem, że nie zawsze jest mi potrzebny internet, dlatego też nie aktywowałem wersji cyklicznej. W razie pytań zostanę tutaj jeszcze na parę dni; właściwie konto założyłem tylko i wyłącznie w celu napisania tego tematu, a jeżeli problem został rozwiązany, to po prostu nie będę zaglądać tutaj (chyba, że pojawi się nowy problem, oby nie).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »