- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
@aaaaaa napisał:
(...) jeżeli problem został rozwiązany, to po prostu nie będę zaglądać tutaj (chyba, że pojawi się nowy problem, oby nie).
Na koniec jeszcze zerknij na poniższe:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
@aaaaaa, pisałem przecież że operator nie musi informować o tym SMSem zgodnie z Regulaminem. To po co ten temat... A do salonów ?? Oczekiwałeś od salonu sprzedaży OBSŁUGI ?? Dla mnie to mogą nie funkcjonować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
@Ron Rozumiem, że nie musi i że nawet sprecyzował to w regulaminie. Tylko tu pojawia się taki problem - kto czyta regulaminy, które często mają bardzo wiele stron? Na własną logikę, jeśli operator przesyła informację o zakończeniu pakietu, to powinien się trwale zobowiązać, by taka informacja była cały czas przesyłana. Bo w przeciwnym razie osoba, która przyzwyczai się do tego i nie dostanie powiadomienia, może na tym tylko stracić. Przez wiele lat dostawałem informacje o zakończeniu jakiegoś pakietu i dopiero ten jeden raz nie przyszła. Na szczęście osoba, która przyjęła moją reklamację dobrze zrozumiała sytuację i pomogła, za co bardzo dziękuję.
Jeśli chodzi o salony - po coś one chyba istnieją? Kilka lat temu w salonie Orange reklamowałem telefon i nie było z tym najmniejszego problemu. Na zareklamowanie tam problemu opisanego w tym temacie niestety srodze się zawiodłem. A oba te przypadki miały miejsce w tym samym punkcie, jednak w odstępie kilku lat - zupełnie inne osoby już tutaj "pracują".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet pochłonął wszystkie środki z konta
I tak dziwię się, że uznali Reklamację Co do salonów niestety fachowców trzeba doceniać, a w szczególności jak ktoś robi to z pasji. W moim mieście też rotacja w salonach spora. Należy pamiętać, że głównym zadaniem salonów to sprzedaż, a tym bardziej, że większość to nie Salony Firmowe Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »