Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co mam zrobić ?

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Specjalista
  • 2254
  • 5451
  • 22

Co mam zrobić ?

Aktywowałam  wczoraj pakiet danych, znaczy się ten 20 GB ale mam problem.

Może od początku zacznę - chciałam zmniejszyć kartę ( bo używałam tej normalnej dużej do czasu gdy w moje łapy trafił smartfon )

Wszystko poszło ok. karta zmniejszona, włożona do smartfona, a ja zadowolona łup go do torby i do domu, ale co jakiś czas mi tyrkał sms i o czyś informował (czytałam ale nie miałam pojęcia o co chodzi ) no i kiedy dochodziłam do domu przyszedł SMS o treści - masz mniej niż 50 gr ( chyba coś tak ) doładuj konto itd. Ja zgłupiałam, o co chodzi myślę sobie? - wzięłam i wyłączyłam całkowicie telefon , i pobiegłam do kiosku po nową zdrapkę.Lecz wciąż mnie nurtowała ta sprawa ze znikającymi pieniążkami. Myślę sobie - zadzwonię z innego telefonu na infolinię, co też uczyniłam no i jakie było moje zdziwienie gdy usłyszałam że dobrze zrobiłam wyłączając smartfona przed ponownym doładowaniem. Skąd ja mogłam wiedzieć,że w torbie smartfon sobie pracował :cathappy: że dane były włączone i zjadły mi całą zawartość złotówek. Nie pamiętam już czy to była Pani Konsultant, czy Pan ale podałam numer owego telefonu no i zostały zablokowane moje dane ( przez Konsultanta bo chciałam )

A teraz nie wiem co mam zrobić by te dane odblokować :catsad:

Proszę mi pomóc, a może muszę zadzwonić znów na infolinię coby toto znaczy internet działał poza zasięgiem wi-fi.?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Co mam zrobić ?

Te pakiety minut są też dostępne w OFnK, więc powinny zostać niezmienione. Jeśli masz aktywny bonus urodzinowy 20 MB to przez m-c możesz korzystać z netu. Jeśli w rozmowie z BOK wyłączono Ci transmisję danych w systemie to tylko ponowne zlecenie jej włączenia w BOK pomoże.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

28 ODPOW. 28
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Co mam zrobić ?

Jeśli dane zablokował operator, to tylko ponowny kontakt z BOK może transfer odblokować.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 1028
  • 1499
  • 7

Co mam zrobić ?

Ale... czy ty sugerujesz, że przez zmniejszenie (przycięcie?) karty nie aktywował się ten pakiet 20GB? Takie rzeczy to tylko... w torebce :cathappy:

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2254
  • 5451
  • 22

Co mam zrobić ?


@bluesmanniaknapisał(-a)

Ale... czy ty sugerujesz, że przez zmniejszenie (przycięcie?) karty nie aktywował się ten pakiet 20GB? Takie rzeczy to tylko... w torebce :cathappy:


@bluesmanniak

He, he nie śmiej się :cathappy: pakiet mi się nie aktywował bo mam zablokowane dane, a tak sobie dziś chciałam posurfować po necie gdy oczekiwałam na ważną konsultację :catsad: a tu figa z makiem, zaraz muszę znowu dzwonić na *100 .

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2254
  • 5451
  • 22

Co mam zrobić ?


@Katani1napisał(-a)

Jeśli dane zablokował operator, to tylko ponowny kontakt z BOK może transfer odblokować.


@Katani1

Dziękuję, zaraz będę dzwoniła.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 866
  • 982
  • 73

Co mam zrobić ?

Tak sobie strzelę, ale Internet bez pakietu zabierał pieniążki? Ach te smartfony :catsad: Po wyłączeniu i włączeniu telefonu zapewne po pięciu minutach się pojawi informacja na Mój Orange.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Co mam zrobić ?

I pamiętaj, że za m-c ten pakiet straci ważność. Jak nie włączysz innego lub nie będziesz miała np. bonusu danych z doładowania, to znowu kasa z konta ucieknie.

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2254
  • 5451
  • 22

Co mam zrobić ?


@Wojcieszkonapisał(-a)

Tak sobie strzelę, ale Internet bez pakietu zabierał pieniążki? Ach te smartfony :catsad: Po wyłączeniu i włączeniu telefonu zapewne po pięciu minutach się pojawi informacja na Mój Orange.


@Wojcieszko

No bez pakietu w rzeczy samej :cathappy: bo go wtedy nie miałam, były tylko pieniążki i smartfon który buszował mi w torbie. Teraz to ja będę wiedziała, i kupowała sobie te pakiety ( tak na wszelki wypadek )

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2254
  • 5451
  • 22

Co mam zrobić ?


@Katani1napisał(-a)

I pamiętaj, że za m-c ten pakiet straci ważność. Jak nie włączysz innego lub nie będziesz miała np. bonusu danych z doładowania, to znowu kasa z konta ucieknie.


Ale @Katani1 jeśli na ten przykład wyłączę w telefonie pakiet danych, to chyba nie będą mi uciekały te pieniądze? czy może się mylę? hm sama nie wiem :catsad:

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1923
  • 2171
  • 118

Co mam zrobić ?

Chodzi Ci zapewne o wyłączenie transmisji danych w telefonie.