Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Witam, koło godziny 00:00 nagle straciłem zasięg. Traciłem zasięg już kilkukrotnie bez większej przyczyny więc uznałem to za nic nowego. Gdy rano się obudziłem wciąż nie miałem zasięgu. Teraz mija 12 godzin i nadal nie mam zasięgu tak jakbym miał zablokowany numer. Próba połączenia się ze mną skutkuje wiadomością o treści "Nie ma takiego numeru". Z numeru codziennie korzystałem, miałem aktywne pakiety (internetowy, skarbonka, konto ważne rok). Ostatnio z powiadomień przyszło mi tylko takie o konieczności doładowania ponieważ stracę środki zgromadzone w skarbonce. Proszę mi wytłumaczyć o co chodzi. Próbowałem uruchamiać ponownie telefon, nie mam na razie możliwości sprawdzenia karty w innym telefonie ale z powodu tego komunikatu "nie ma takiego numeru" twierdzę, że nie jest to wina sprzętowa.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 33105
  • 40664
  • 1403

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Zapytaj najlepiej na czacie http://orange.pl/kontakt czy numer nie stracił ważności

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 33105
  • 40664
  • 1403

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Zapytaj najlepiej na czacie http://orange.pl/kontakt czy numer nie stracił ważności

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2978
  • 7832
  • 201

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Może jakiś błąd w systemie. Najszybciej wyjaśnisz to dzwoniąc z innego nr do BOK 510100100 lub na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Napisałem na czacie i konsultantka poinformowała mnie, że jest to błąd systemu. Odzyskałem zasięg i od razu przyszedł mi sms w którym jest napisane, że aby nie stracić numeru muszę doładować JAK NAJSZYBCIEJ za minimum 25 zł. O co chodzi? Dlaczego mam teraz nagle zapłacić minimum 25 zł? Tracę numer bez powodu i bez poinformowania mnie o tym, muszę się o niego upominać, konsultantka mówi, że jest to błąd systemu a ja mam nagle tak po prostu zapłacić minimum 25 zł... Stan konta mówi, że środki mam ważne 365 dni... 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33105
  • 40664
  • 1403

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Jeśli nie masz wykluczających promocji, to wyślij START na 8002 - to będzie konto ważne rok i bez konieczności doładowania.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Korzystam z tej usługi już bardzo długi czas.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33105
  • 40664
  • 1403

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

A przedłużasz ją raz do roku?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

Tak.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33105
  • 40664
  • 1403

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

A na mój Orange jaką masz ważność połączeń przychodzących?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"

"Możesz dzwonić jeszcze

365 dni

Do 31 stycznia 2019

Możesz odbierać jeszcze

395 dni

Do 2 marca 2019"