- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, koło godziny 00:00 nagle straciłem zasięg. Traciłem zasięg już kilkukrotnie bez większej przyczyny więc uznałem to za nic nowego. Gdy rano się obudziłem wciąż nie miałem zasięgu. Teraz mija 12 godzin i nadal nie mam zasięgu tak jakbym miał zablokowany numer. Próba połączenia się ze mną skutkuje wiadomością o treści "Nie ma takiego numeru". Z numeru codziennie korzystałem, miałem aktywne pakiety (internetowy, skarbonka, konto ważne rok). Ostatnio z powiadomień przyszło mi tylko takie o konieczności doładowania ponieważ stracę środki zgromadzone w skarbonce. Proszę mi wytłumaczyć o co chodzi. Próbowałem uruchamiać ponownie telefon, nie mam na razie możliwości sprawdzenia karty w innym telefonie ale z powodu tego komunikatu "nie ma takiego numeru" twierdzę, że nie jest to wina sprzętowa.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
Może jakiś błąd w systemie. Najszybciej wyjaśnisz to dzwoniąc z innego nr do BOK 510100100 lub na czacie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
Napisałem na czacie i konsultantka poinformowała mnie, że jest to błąd systemu. Odzyskałem zasięg i od razu przyszedł mi sms w którym jest napisane, że aby nie stracić numeru muszę doładować JAK NAJSZYBCIEJ za minimum 25 zł. O co chodzi? Dlaczego mam teraz nagle zapłacić minimum 25 zł? Tracę numer bez powodu i bez poinformowania mnie o tym, muszę się o niego upominać, konsultantka mówi, że jest to błąd systemu a ja mam nagle tak po prostu zapłacić minimum 25 zł... Stan konta mówi, że środki mam ważne 365 dni...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
Korzystam z tej usługi już bardzo długi czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
Tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak zasięgu, informacja dla dzwoniących do mnie "nie ma takiego numeru"
"Możesz dzwonić jeszcze
365 dni
Do 31 stycznia 2019
Możesz odbierać jeszcze
395 dni
Do 2 marca 2019"
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »