07-12-2017
16:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
16:50
Zakupiłem wczoraj pakiet 5GB na miesiąc i pobrało to 25 zł z mojego konta lecz nie dostałem wiadomości o aktywacji usługi. Inaczej mówiąc zapłaciłem za pakiet i go nie mam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
07-12-2017
20:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
20:31
Jeśli jesteś w roamingu nie zawsze smsy przychodzą, zależy to od operatora roamingowego.
A masz możliwość zalogowania się na mój Orange i tam sprawdzenia czy pakiet się włączył?
Jeśli nie, skontaktuj się z BOK na czacie http://orange.pl/kontakt
A masz możliwość zalogowania się na mój Orange i tam sprawdzenia czy pakiet się włączył?
Jeśli nie, skontaktuj się z BOK na czacie http://orange.pl/kontakt
6 ODPOW. 6
07-12-2017
17:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
17:05
Brak pakietu mimo zapłaty
Dopowiem, że od paru tygodni jestem poza Polską, ale w UE
07-12-2017
17:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
17:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
17:16
Brak pakietu mimo zapłaty
Nie pomogło i niby jakim cudem miałoby pomóc?
07-12-2017
17:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
17:18
Brak pakietu mimo zapłaty
Czasami pomaga, na stronie orange lub w aplikacji ten pakiet jest niewidoczny ?
07-12-2017
20:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-12-2017
20:31
Jeśli jesteś w roamingu nie zawsze smsy przychodzą, zależy to od operatora roamingowego.
A masz możliwość zalogowania się na mój Orange i tam sprawdzenia czy pakiet się włączył?
Jeśli nie, skontaktuj się z BOK na czacie http://orange.pl/kontakt
A masz możliwość zalogowania się na mój Orange i tam sprawdzenia czy pakiet się włączył?
Jeśli nie, skontaktuj się z BOK na czacie http://orange.pl/kontakt
04-01-2018
18:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-01-2018
18:24
Brak pakietu mimo zapłaty
@Groffindor Czy udało się problem rozwiązać i czy któraś z powyższych odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu 🙂