- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie pomimo 2 doładowań.
Witam,
bardzo rzadko korzystam z internetu mobilnego, jeszcze rzadziej dzwonię. Ponieważ pracuję w Niemczech i spędzam tam większość roku, w momencie zakończenia ważności środków pobierane są oczywiście dodatkowe opłaty, więc ostatnio wykonałem 2 doładowania: jedno 2 marca, następne 3 marca, oba na kwotę 100 zł, czyli w sumie 200 zł.
PRZED doładowaniami aplikacja mobilna pokazywała stan moich środków jako 0,22 zł.
Zarówno PO pierwszym, jak i drugim doładowaniu stan konta się NIE zmienił. Aplikacja nadal pokazuje stan 0,22 zł. Dziś (sobota 4 marca), zadzwoniłem pod numer *124*#. Stan konta to nadal 0,22 zł...
Co ciekawe, w panelu "mojego konta" widać wyraźnie, że oba doładowania (wykonane z aplikacji, poprzez BlueMedia), zostały dawno zaksięgowane, po doładowaniach otrzymałem także SMSy oraz emaile z potwierdzeniem wykonania obu transakcji. Dlaczego stan konta się nie zmienia? Gdzie są moje pieniądze?
Dodatkowo, aby zadać to pytanie musiałem zarejestrować się jako osoba NIE będąca klientem Orange, ponieważ panel rejestracji wymaga numeru telefonu od klienta Orange. Kiedy jednak wpisuję swój numer, strona twierdzi, że numer jest nierozpoznany... O co tu chodzi? Orange pobierał wcześniej opłatę za utrzymanie numeru w sieci, jest on aktywny. Dla informacji, pytanie to zadaję tutaj, ponieważ moja praca dość skutecznie uniemożliwia mi normalny kontakt telefoniczny z konsultantem - dla przykładu w czwartek zaczynam pracę o 20:00, wyjeżdżam do niej godzinę wcześniej, skończę prawdopodobnie około 2:00 w nocy, po czym od razu zaczynam pracę w zupełnie innym miejscu o 5:00 rano... Dodam, że w pracy nie mogę używać telefonu, więc nie mogę wykonywać, ani odbierać połączeń.
Czy ktoś zna może wyjaśnienie, czemu tak się dzieje? Obecnie w telefonie mam 2 SIMy, ten z Orange jest jako e-SIM. Wcześniej nie miałem żadnych problemów. Inna ciekawostka - mam na koncie nadal ponad 120 GB internetu oraz ponad 36 GB internetu w roamingu, jednak stan konta to nadal 0,22 zł...
Z góry dziękuję za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie pomimo 2 doładowań.
@Remigiusz3 zgłoś reklamację na czacie, tylko się pospiesz jak nie chcesz czekać do poniedziałku
Dziś chyba do 22:00 porozmawiasz z konsultantem po "przejściu" przez Maxa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie pomimo 2 doładowań.
Hej @Remigiusz3
Wyłącz i włącz telefon ponownie by ponownie zalogował się do sieci. Jeśli to nie pomoze to zadzwoń na infolinie lub napisz na Orange czacie i spróbuj wyjaśnić opisz całą sytuację tak jak pisze @agat13 . Możesz też złożyć reklamację doładowania że nie masz środków na koncie. Często to pomaga,
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie pomimo 2 doładowań.
@Remigiusz3 jakiś błąd na koncie Mój Orange masz, zgłoszenie zrobić, poprzez czat Orange, można na portalu www też, co do aplikacji, ja bym ją prze instalował 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak środków na koncie pomimo 2 doładowań.
@Remigiusz3 bez kontaktu z infolinią trudno będzie rozszyfrować, gdzie posły środki doładowań. Samodzielnie można sprawdzać w apce.
Podejrzewam, że nasz uruchomioną taryfę zawsze bez limitu: ile zapłacisz, przez tyle korzystasz, bo ważność konta równa się ilości złotówek, a do tego rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu
lub masz uruchomione usługi wysokopłatne, które od razu pobrały środki.
W aplikacji warto zablokować usługi wysokopłatne.
Jeżeli faktycznie masz aktywną taryfę bez limitu, to możesz ją wyłączyć poprzez:
- wysłanie SMS-a o treści STOP lub FREE pod numer 80175 (SMS bezpłatny)
- wpisanie na klawiaturze telefonu kodu *130*12# i zatwierdzenie przyciskiem połączenia (opcja bezpłatna)
- zalogowanie do Mój Orange
Wyłączenie Usługi w opisany powyżej sposób oznacza automatyczną migrację na taryfę Orange Free na kartę. Przepadną wszystkie limity oraz GB z tej usługi.